Vi med Låångt till tränare

KopparbergsEmme

Trådstartare
Själv ahr jag sysslat med western en längre tid, men jag kan inte kalla mig så duktig. och jag vill så himelens mycket.

Men vad gör man med långt till sin tränare, jag är stick-tjo när det gäller western ridning här i byn... och ekonomin tillåter inte 17mils enkel resor till min tränare...

Vad gör ni?
vad kan man träna mycket själv?
Jag känenr att om bara nån stod brevid å sa sträck på dig varannan minut så skulle de av guldvärt, men jag upplever inte att någon hästkompis här har viljen ;)

Sv: Vi med Låångt till tränare

på dalawesterns hemsida brukar det stå när dom tar hit tränare ! :)

Min tränare bor inte ens i samma land:crazy: Men jag åker och hämtar honom emellanåt så har vi 2dagars clinics. får jag problem behöver jag bara ringa honom, händer ganska ofta:o (inte så sällan ringer jag när jag sitter på hästen)
Annars till "vardags" Brukar jag blinka lite åt min sambo så följer han med och filmar. Perfekt att se sej själv, även om det inte alltid är så vackert som man tror:rofl:

/LL

Senast ändrad:

Bergslagens Western Riders brukar ordna med träning för olika tränare, tror jag. De har haft clinic i Silverhöjden (tror jag det hette..) bland annat. Kanske något för dig?

Senast ändrad av en moderator:

Har de i Silverhöjden är de ju ap-nära :) Måste kolla deras hemsida igen, tycker att förut avr den itne så uppdaterad..mend e var ett tag sedan!

Hej på dej! ulla i bergslagen western riders här, det stämmer att vi haft clinic i silverhöjden för anders lake. han bor f ö i grythyttan som ju inte är jättelångt från dej. vi kommer åxå att arrangera fler träningar för honom under vintern bara vi hittar ett ridhus att hyra in oss så har du nåt tips på sånt ock kanske vill haka på så hojta till via hemsidan eller till min mejl lurvas83@gmail.com
mvh. Ulla/BWR :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 956
Senast: Milosari
·
Hästhantering Står i valet & kvalet, står i ett stall idag där jag trivs väldigt bra för övrigt men har nu fått erbjudande om ett annat. Är lite...
Svar
3
· Visningar
1 216
Träning Eftersom jag har allmänt tråkigt så tänkte jag se till att få igång en liten diskussion :devil: Lite nyfiken på hur ni skulle lösa...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 043
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka