Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en häst som i rakt nedstigande led är släkt med swb stoet Gulla-Lill. Ättlingarna heter ofta något som innehåller "Bella", eller liknande, och kan vara gula.Dum fråga kanske. Men vad är en bella häst??
Sv: vi med bella-hästar!
Så klart! Det är ju självklart att det för oss insnöade men tänkte inte på att det inte är så för alla
Eller så läser man tråden innan man svarar.Tänkte också skriva om en häst som heter Bella... kan vara bra att förtydliga vad det handlar om när man startar en tråd, inte alla som vet
Du kan snart få lite nya bilder på Wille, hade fotografering med honom idag. Om några veckor ska han tyvärr avlivas...Om det är någon som har bilder på Bellahästar och som kan tänka sig att jag visar dem på min hemsida så hör gärna av er till mig.
Jo jag gjorde det... Men om inte tråden kommi så långt menar jag. Well, spela roll egentligen!Eller så läser man tråden innan man svarar.
Du kan snart få lite nya bilder på Wille, hade fotografering med honom idag. Om några veckor ska han tyvärr avlivas...
Ja det är hemskt jobbigt nu Men han sträckte bogleden vid valborg och sen dess har han inte riktigt blivit ok, och nu har det bara eskalerat så nu haltar han i trav i hagen. I skritt kompenserar han med bakbenen. Misstänker artros. Men eftersom han är 24 nu så vill jag inte dra igång nån stor utredning och konvalecens, det kommer kräva för mycket av oss båda för att det ska vara värt det... Fick ett gäng underbara bilder idag iaf!Nej, vad ledsen jag blir för din skull.
Ja det är hemskt jobbigt nu Men han sträckte bogleden vid valborg och sen dess har han inte riktigt blivit ok, och nu har det bara eskalerat så nu haltar han i trav i hagen. I skritt kompenserar han med bakbenen. Misstänker artros. Men eftersom han är 24 nu så vill jag inte dra igång nån stor utredning och konvalecens, det kommer kräva för mycket av oss båda för att det ska vara värt det... Fick ett gäng underbara bilder idag iaf!
Jag vet redan nu att många kommer jämföra det med sambons död och tycka att om jag fixade det så fixar jag det här. Men det här är värre för nu är det upp till mig. Med sambon fick jag bara hänga med...Usch, det där är så jobbigt när djuren mår dåligt och man måste ta det svåraste beslutet.
Du är en bra ägare, det vet du.
En sak, låt ingen säga att det bara är en häst, han är Wille och du får sörja honom hur du vill och så länge du behöver!
Finns tyvärr alltid människor som aldrig fattar vad ett djur betyder.