Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FälttävlansProffset! skrev:Om torns; Jag var i tornas förra året och tävlade och detta är mitt tycke! Av 11 st deltagare i debutant kat.b kom 3 st i mål utan att ha vägrat ut sej! alltså vägrade 8 st ponnyer utsäg i bara kat.b!!!!!! Den flickan som kom 3 hade (3 eller 4 stopp kommer inte ihåg)....Lite exempel på förra årets hinder; Försthindret, betongrulle med illgrön heltävkningsmatta över..... ett annat hinder gärnvägsbomm med röda och gula infångare.....et anntat hinder grav med vatten+bom över!!! Alla dom hinderna som jag har nämnt nu var med i b-ponny debutantklass!!!!!!
shady skrev:Vilka kommer att vara där och rida debutanten den 28/8? Busan kommer iaf. Hoppas på att det går bättre denna gången. Hur är debutant banan på Torns? Har hört att den skall vara väldigt lätt. Stämmer det?
shady skrev:Ja då lär vi ju kanske mötas. Vad är det med vattnet? Är det jätte svårt i debutanten eller?