Vf karens tid på AloeVera ?

I

iingentiing

köpte idag AloeVera gel och på baksidan stog det att det var 96timmars tävlingskarens, vf är det karens på AloeVera? :confused::confused::confused:

Sv: Vf karens tid på AloeVera ?

Den kanske innehåller nåt annat än bara ren aloe vera, ex liniment av nåt slag eller så?

nja det vet jag inte, men vf är det karens på linement då? om det var så du menade? :D haha

jag har ingen aning... :)
vill ju veta vf det är karens, det är ju inte "doping" precis att smörja dom med lite aloevera, eller? :eek:

Om du klickar på andra länken och sedan
"Karenstider för vissa utvärtes produkter" så kommer samma info som första länken. Vet ej varför det inte fungerar.

Varför det är karens på aloe vera vet inte jag, maila STC och fråga!
Troligen har det effekt för någon åkomma och man ska därför inte använda det innan tävling.

aah okey :P får väll göra det :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag köpte en häst i våras som tidigare varit behandlad VF carpus samt HB knä. Varit fullt igång sen början av 2020. Jag märkte i...
2
Svar
21
· Visningar
4 624
Senast: Fiorano
·
Trädgård & Växter Jag köpte flera dahliaknölar från ett känt och respekterat företag. Förvarade dem ett par månader i sina påsar, mörkt och svalt. Satte...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: Otherside
·
Hästvård Insåg idag att det är tävlingskarens på vissa flugmedel? Ultra Shields sägs det ska vara karens på och broms blocker också, är det någon...
Svar
15
· Visningar
2 142
Senast: MayGrace
·
Skola & Jobb Startade en tråd tidigare att jag verkligen vantrivs på mitt tidigare jobb. Är utfryst och rent av mobbad. Har sagt till både HR och...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
14 050
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Orolig katt i bil
  • Akvarietråden V