P
ponnylollo
ja som det stod vf hänger man i munnen på travarna när man kör? Lr e det bara jag som ser fel?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja som det stod vf hänger man i munnen på travarna när man kör? Lr e det bara jag som ser fel?!
Tack
okej synd att inte vikthjälper funkar på travet då
äre därför min travare hade så hård mun?
Tack du e verkligen snäll som ger mig så många tips
Rösten funkar riktigt bra på min pålle men sen e det så lätt att bli hård tillbaka när hästen bara drar:/
haha okej
Montéryttare: Mst bara säga att mjuk i handen o BERÖMM funkar på tre dagar så har han fått en väldigt mjuk mun visserligen bytte jag bett till tredelat o det är väl endå ganska mildt? kunde tillomed göra halt från travutan skrittsteg emellan idag jag kunde ställa i båda varven volterna blev runda lixom han böjer hela kroppen i volterna inte bara hals o nacke tänk vad som kan hända på tre dagar
dom vill ju gärna "flisa" sig om hästen tuggar på bettet...dessa franska betten är formbara...dom ser tjocka ut på bilden men det är fel...det är anlähhningsytan som syns....
En del heta hästar blir jättefina på detta bettet....andra inte, men dom är mjuka och emellan så löper antingen läder eller syntet....