Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nakna bebisar kan väl jag tycka är relativt harmlöst? Man behöver ju inte ta bilder när de är som mest blottade, men en bild på en nyfödd bebis med förälder/föräldrar har jag svårt att se som olämpligt även om man inte täcker över ungen.Värre än nakna bebisar?
Då får väl de göra upp sinsemellan, tycker inte utomstående ska komma med pekpinnen vad man får och inte får lägga upp. Varje enskild person har sitt ansvar för vad de lägger upp och inte lägger upp.Fast det kan ju ganska lätt göra någon annan anhörig illa till mods att nån lägger upp bilder från en begravning som dessutom försvarar det med att "det är så jag sörjer". Typiskt dum och smaklös grej att göra.
Jag tycker att det etikettsbrott att tvätta privat byk offentligt, bland folk som kommenterar utan att fatta vad det handlar om. För ett tag sedan skrev någon typ "Jag blir så besviken på folk som lånar ens saker och sedan hittar man dem trasiga "
Hen fick förstås medhåll - tills nån dök upp med "menar du din sopborste? Jag hade ju tänkt laga den." Så käbblade de lite och sedan tog lånaren bort sina inlägg, jag antar att hen avslutade vänskapen också. För en skitsak som de lätt borde kunnat ta privat.
Ja, varje enskild person har ansvar för att inte hipp som happ lägga upp typiskt känsliga saker utan att kolla om det är okej med andra inblandade.Då får väl de göra upp sinsemellan, tycker inte utomstående ska komma med pekpinnen vad man får och inte får lägga upp. Varje enskild person har sitt ansvar för vad de lägger upp och inte lägger upp.
Jag har en sån som gnäller öppet på sin partner, kan låta ungefär: "Tänk om folk kunde vara lite mer tacksamma för allt man gör här hemma" "Helt otroligt att vissa anser att det är viktigare med en ny handväska än att fixa bromsar på bilen" "Att få gå ner i garaget och skruva klart bilen och njuta av en kall öl på fredagen efter en lång arbetsvecka är tydligen förbjudet" "Vissa vet tydligen inte vart torkställningen står, tvättat om maskinen för tredje gången på raken idag"
Sen gärna ett "Känner sig less" ovanför.
Oftast kontrar partnern med något sen uppstår ett öppet bråk. Jag är lite delad där, halva mig vill bara avfölja, medans andra halvan vill fram med popcorn.
Hahaha varför tvättar man om tvätten tre gånger?
Det beror på, är det en bild med andra människor ja då bör man fråga de andra som är på bild först, är det en bild på ett par blommor, så är det rätt intetsägande om personerna som var med. Sett några sådana bilder på begravningsblommor, med någon kort text "du är saknad xxx, vila i frid". De inläggen tror jag inte direkt har något med hur de sörjer att göra, mer något de vill dela med sig av.Ja, varje enskild person har ansvar för att inte hipp som happ lägga upp typiskt känsliga saker utan att kolla om det är okej med andra inblandade.
Hört talas om pedofiler? De är förmodligen vanligare än nekrofiler.Just nakna bebisar kan väl jag tycka är relativt harmlöst? Man behöver ju inte ta bilder när de är som mest blottade, men en bild på en nyfödd bebis med förälder/föräldrar har jag svårt att se som olämpligt även om man inte täcker över ungen.
Bild på en död människa ser jag som extremt mycket värre i så fall, en sån lägger man bara helt enkelt inte ut.
Säkert för att man tror det är "farlig" om blöt tvätt ligger en stund i maskinen
Hahaha varför tvättar man om tvätten tre gånger?
Ser framför mig hur han passivt aggressivt startar om tvättprogrammet för att tvätten legat där i TIO MINUTER
"Nu jävlar ska jag tvätta om tvättjäveln igen, sen hoppas jag att sambon inte hänger den så jag måste tvätta den igen, och efter tredje gången, då, DÅ ska jag gnälla om det på Facebook så hen får skämmas ORDENTLIGT! . Det blir ett bra straff för att jag inte fick knäppa en kall i garaget! "
Haha alltså jag är helt fascinerad! Tvättat om tre gånger dvs totalt fyra tvättar. Är det 40 grader borde det ta ca 40-45 min per tvätt. Alltså minst 3 timmar har han hållt på Hahaha
Han kunde knäppt en kall medan han hängde tvätt ju!
Antagligen, men förhoppningsvis har man dem inte i sin vänkrets och jag räknar kallt med att man inte har sina inlägg offentliga om man lägger ut den typen av bilder.Hört talas om pedofiler? De är förmodligen vanligare än nekrofiler.