Skulle varit där med min ponny,men de får välnta till i höst :crazy:..hoppas de går bra för dom/ni som ska dit med era!!

jag har inte bestämt mig ännu om jag ska åka dit eller vad men jag får nog ingen med mig och det är ju en bit att köra och på söndag ska vi på ponnytrav så jag får se, men jag har ju sett en av de som ska visas och det är robinj holländsk hingst som jag tycker är jätte fin i allfall bara hoppas att han klarar nålsögat så han inte blir nolle hingst.

Yapp det behövs några bra skäck hingstar och allra hälst svartskäckar då den färgen nästan är utdöende och sen vill ju inte jag att de ska vara allt för höga då det inte passar alla ston *S* men det är ju bara min önskan men man kan ju inte få allt här i världen :angel:

japp svartskäckar behövs!! håller med. jag har en själv som jag tänkte visa tills nästa år om han är redo då. *håller tummarna*

någon som vet hur det gick för hingstarna som var med?

Godkända blev:
Stjernens Patrick
Furunäs Nelson
Vivaldi
I Learned from the Best
Pompe
Steneborgs Eros
Joytoy van Stal Berknes :love:
Rosenhagas Henri Martin
Robijn van Stal Polderzicht

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 363
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 985
Senast: Wenniz
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
777
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 027
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar

Hund, Katt, Andra Djur