veterinärbesiktning

fiaskurken

Trådstartare
Om jag lagt tråden fel så ber jag om ursäkt... Vad ligger en veterinärbesiktning på för kostnad? Ungefärlig? tack...

1300:- har jag för mig vi betalade.. sen gjorde vi också spattröntgen.. tror det blev strax över 2000:- totalt :) men ring närmaste vet. å fråga, det kanske skiljer jättemycket på olika ställen...

2792,50:- fast då blev han även vaccad, tandraspad och blodvärdena kollades. Detta var på Hbg djursjukhus.

Liknande trådar

Kropp & Själ Okej, jag måste ha glasögon. Och jag vill veta kostnad mellan tummen och pekfinger. Jag förstår att bågar är en kostnad och glaset en...
2
Svar
32
· Visningar
631
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 542
Senast: Liten
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 103
Senast: Badger
·
Hästvård Hej! Har nyligen köpt en importerat en häst från Irland av ett svenskt säljstall, och det irländska passet ifråga bestämmer hästen som...
2
Svar
21
· Visningar
3 366
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII