Vet du något om Wartung ?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Nangijala
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 241
N

Nangijala

I mitt stall finns det en korsning mellan fullblod och någonting mer . Nu vill jag veta vem hans pappa Wartung är . Gärna en länk till en sida med lite bilder om det finns att få . Har du också en häst efter Wartung ?

Wartungs exteriöra utlåtande var:Utmärkt halsansättning med naturlig resning och djup bog, något kort manke. Breda leder. Utmärkta rörelser i såväl skritt som trav med bra takt.
På sitt bruksprov fick han:
Gång 897 Hopp 6,5.

Vill du hela stammen så finns den på http://www.pedigreequery.com/allbreed/

Träffade Wartung när min kompis häst var på betäckning med honom. Han var en mycket trevlig herre och dessutom såg han bra ut. Tog kort men de är tyvärr inte inscannade kanske kan fixa det men det dröjer nog ett tag!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 751
Senast: mamman
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
597
Senast: cowgirl81
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 105
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bygga muskler på ung häst
  • Hage