Veredus eller Eskadron?

min häst fick skavsår av eskadron, men inte av veredus. Deras kanter är lite mukare och mer välstoppade. Jag har eskadrons flexisoft och veredus thermogel.

Jag föredrar verredus skydden då de är "mjukare" och jag har fått för mig att jag tycker de är formar sig bättre på hästens ben...

Jag har båda och tycker Eskadron är bäst. Veredus är lite kruxigare att få på än Eskadron och de är mjukare och det känns inte som de skyddar lika bra mot slag än Eskadron.
Ingen utav mina hästar har fått skav av varken Eskadron eller Veredus så på den punkten kan jag inte uttala mig om.

jag har eskadron flexi soft på min stora och tycker dom är jättebra.men har inte provat de andra så jämförslevis vet jag inte vilka somär bäst.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 254
Senast: Palermo
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 541
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
24
· Visningar
2 910
Senast: Rugge
·
Kläder & Bli fin Jag har väldigt torr hy, speciellt just nu när jag använder differin (en retinoid). Har en bra hudvårdsrutin som motverkar detta och det...
Svar
15
· Visningar
952
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025