veredus carbon gel

A

Angeelina

ni som har sånna? är dom värda priset? är dom ungefär som de andra veredus skydden i storlekarna? (:

Sv: veredus carbon gel

De är absolut värda sitt pris, håller sig jättesnygga o har super passform, de sitter som gjutet. Och de är som de andra Veredus skydden, kanske ngt mindre.

Håller med ovan.
Tycker att de är jättebra och väldigt lätta att hålla rena och snygga!

okej! då blir det nog sånna i julkapp till ponnyn dåra:rofl:

Dom är superbra och formar sig efter benet. Men min häst kan inte ha dem i för långa perioder för då får han skav av remmarna som är väldigt tunna.
Hans ben är dock väldigt känsliga...

jag funderar på att köpa ett par såna. Nån som vet vart man hittar dom billigast? nån utländks webbutik kanske?

Fick mina nya som jag köpte idag :D
Gav 1100 för både fram & bak (köpte dom beg. av en tjej som bara provat dom)
älskar dom redan, snygga och som de andra Veredus skydden är de lätt att hålla rena!
TUMMEN UPP för dom ;)

de är verkligen jättebra....

innan tävling sprayar jag mina med hårspray och torkar sedan bort överflödet med en handuk . de blir GRYMMT snygga ! TESTA !

Tycker dem är kanon! Grymt snygga oxå :love: Dock har jag fått köpa dem i M till min pålle med ganska normala ben för L e lite väl stort... Har jämfört mina Carbon gel i M med mina Flexisoft i L o de e väldigt lika i storleken!

ja, undrar också om nån vet vart man kan beställa dom på internet?

Jaag bara älskar dem :love: !! Dem sitter som gjutet och skyddar jättebra. Min häst har jättesmå senor och hon har storlek S. Köpte dem desutom begangnat för 1000kr både bak o fram :D. Lucky me :smirk: ! Desutom är dom shitsnygga :love:.

kl

Tänkte köpa sånna men är lite osäker på vilken storlek jag bör ta. Har en liten storhäst på ca 156 cm med smala ben. S eller M?

Min häst är iofs lite större än din (165) men med vääldigt smala ben (ganska mkt fullblod i honom) och jag har M. Provade S också och dom funkade också men en storlek större kändes ändå bättre på honom. :)

För övrigt så tycker jag att skydden har bra passform men jag gillar inte dom smala remmarna som lätt kan ge skav...

Vad ska man ha för storlek om man har en häst på ca 170cm men växer mer?

kl

Tänkte köpa sånna men är lite osäker på vilken storlek jag bör ta. Har en liten storhäst på ca 156 cm med smala ben. S eller M?

Min ponny är en grövre D ponny och jag köpte M Kunde inte få runt S remmarna så M var perfekt!
Har du möjlighet att prova båda storlekarna tycker jag detskulle vara det bästa! :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 508
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 273
Senast: LiviaFilippa
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar