Veredeus skydd!!!

T

Tickan

Jag har köpt sådana, de sa på ridsport affären att de hade sålts jättebra, även fast priset ligger ganska hög, det är ju märkesskydd, jag köpte sådana med fårullsinlägg både senskydda och bakstrykkappor, är det någon mer som har sådana skydd? För och nackdelar?

Jag kollade på såna på falsterbo, men köper nog senare. Dom verkar superbra.
Hittade några senskydd (typ prolight el ngt sånt) som kostade runt 650, sen hittade jag ett par andra senskydd som kostade runt 1100-1200. vilka är det ni har? vilka ska man satsa på?
Båda va utan ludd

Jag har dom som heter Pro-Light. MagnetSENskydd tycker jag är onödigt, då är det bättre med magnetpaddar som man kan ha över natten. Senskydden sitter ju bara på en timme, så det blir inte så mkt effekt. Veredus har väl en med gel också, så det kan hända det var den du såg?

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 207
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 857
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar