Vem vinner SM?

Breakdance

Trådstartare
hoho...på måndag smäller de, vem tror ni vinner SM?jag hoppas på zabine, hon är värd de efter alla år...vad tror ni? :banana:

Sv: Vem vinner SM?

Ledsen att behöva säga det,Tyson vinner :banana:

Zabine spåret emot :crazy:

jag hoppas ju på ronaldo!!! annars så tror jag att mareld har rätt stor chans att vinna...

Nja, att bara ropa att Tyson vinner är nog överilat. Han har ny kusk och jag är inte all så säker på att det är ett lika vinnande koncept som innan. Det här kanske blir det mest spännande SMet på flera år. Sjävklart håller jag tummarna för Ronlado och Therese och hoppas de får en framskjuten placering.

Hoppas och hejjar på Ronaldo :) Men Tyson har ju som sagt det bästa spåret.. Och de värsta konkurrenterna dom sämsta spåren...

Anna :p

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Vem tror ni vinner? Vem hoppas ni vinner?
92 93 94
Svar
1 879
· Visningar
71 423
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Holmberg vann SM i barfotaverkning tidigare i år. Här berättar hon om passionen för sitt arbete och de fördomar som hon mött...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Gunnar
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 149524
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V