Vem skall till Toftinge?

Sv: Vem skall till Toftinge?

Petra Jägmo :banana: Hon har en jättefin häst som heter Blossi! Dom har kommit till a-final, yay! :)

Aha, har tyvärr aldrig hört om henne men sen så bor ju jag inte i STHLM.
Vad kul! Hoppas det går bra imorgon då :D
Du vet inte hur det har gått för ngra andra?
Eller om du gjorde det skulle du kankse ha skrivit ;)

Jag har iaf hört att Hjalti och Reynir leder B-flokken och är i delad ledning i tölten med johan häggberg och thyrla. a-klokken leder Olavur Asgeirsson med båda sina hästar, och där ligger Eyvi trea med Fakur.
Hjalti vann också passen med thrymur.

Återkommer när jag vet mera!!

A-Flokk elit.
1 Oli Asgeirsson med Hrafn från Örvik
2 Eyvindur Hreggvidsson Fakur
3 Åsa Ljungber Gammur

B-flokk elit

1 Johan Häggberg Thyrla
2 Hjalti Gudmundsson Reynir
3 Camilla Hed Hrimbakur
delad med Annica Sandsten Fana

Tölt T1 elit

1 Hjalti Gudmundsson Reynir
2 Johan Häggberg Thyrla
3 Eyvindur Hreggvidsson Fakur

Senast ändrad:

Tack!
Finns det något trevligt att berätta från tävlingen/ryttarmiddagen?
Flest nyfikna frågor i en tråd? :bump:

Senast ändrad av en moderator:

Töltfinalen och även finalen i B-flokk var mycket spännande, faktum är att det gick rysningar genom de flesta i just momentet ökad tölt. Vilka fantastiska hästar och ryttare, vädret var av absolut det bästa man kan få och bägge dagarna. Ryttarfesten var inte så stor, men mycket gemytlig. Kareoke fanns på programmet, kvällen blev inte så sen genom att alla skulle delta i tävlingen på något sätt dagen efter. Däremot hörde av dem jag pratade med att det hela var mycket lyckat. :d :bump:

Låter mkt trevligt.
Jag hade gärna varit där somsagt.
Kanske åker man dit nästa år?

Hemkommen från Toftinge Open, red tyvärr ned mig till en 7:a
buhu fick då inte visa skritt och galopp i finalen mycket trist eftersom vi gillar det jag och Blossi, men som sagt var inte så nervös men om man kunde få till det på banan så vore det underbart men som sagt träning ger färdighet! (gör som jag säger inte som jag gör...he he...) tack min stjärnelev filippa för de fina orden...

Trevligt ordnat! bye the way, längtar tills nästa helg då man får rida T2 igen...

Man hoppas ju på att det ska komma upp lite bilder och hela resultat. Typ snart :)

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 042
Senast: shebeen
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 608
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
707
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka