Vem skall till Toftinge?

Boj

Trådstartare
Och beskåda geadinga tävlingen den 10 och 11 september, skulle ju vara roligt om vi kunde stråla samman någon av dagarna. :D

Sv: Vem skall till Toftinge?

Jag ska tyvärr inte dit (ska på annan tävling) :p Men min tränare ska tävla där! :D :banana:

Om det ändå vore så väl att man skulle dit.

haha, nä.
först, är det ganska långt. eller lite iallafall. Inte bakom knuten precis ;)
sen är det en annan tävling här i närheten som jag ska på.
Men om jag har tur, kanske ni rapporterar?

jag skulle gärna åka och kolla men jag skall gå lokalklubbsdomarutbildningen den helgen i Gbg. :D

/Malin

Hade gärna åkt dit men nu jobbar man den helgen :/ Ska däremot tävla på Toftinge helgen efter om jag nu kom med. =)

yew98fq skrev:
Hade gärna åkt dit men nu jobbar man den helgen :/ Ska däremot tävla på Toftinge helgen efter om jag nu kom med. =)
kom med?
till vad?

Kom med på tävlingen. Är lite oroligt att det ska vara fullt ;) (var ju max 70 deltagare så det är ju inte dirket omöjligt =) )

aha. det är bara jag som är lite trög.

Nej men vad är detta för tråkerier, är det verkligen ingen som skall till Toftinge nästa helg. :confused:
Eller har ni blivit mätta på alla tävlingar med fina hästar? Skulle gärna ha varit med själv, om det inte vore för att vi endast hade 2 växlar kvar när rakbanan kom i sikte. :eek:

Jag är hemskt ledsen att jag inte ska dit.
Men min vän tävlar och det går före :)

tack :D
Lova att berätta hur det går!

När jag ser startlistorna, blir jag helavis på er som ska dit!

Kommer eventuellt på söndagen ifall det inte alls går bra för oss på lördag när vi ska tävla på Stormur lätt höst. Skulle vi gå vidare till någon final så prioriterar jag dock vårt eget tävlande framför att kolla på gaedingakeppnin. Går vi inte till final lär jag vara där och kolla på söndagen! Så en träff på söndagen skulle jag gärna vara med på i så fall, men kan som sagt inte vara säker på att komma förrän lördag eftermiddag... ;)

Är det inte någon som ska till Stormur lätt tävlingen på lördag förresten? (Båbbe som är utan "hästskötare" till sin ursnälla tävlingsräv) :D

förhoppningsvis kanske vi får höra några resultat redan ikväll?
Jag är nyfiken. alltid och jämt.

Jag var på Stormur Lätt! Min syster tävlade för andra gången på min pålle :D Det gick bra för dom, dom ska rida a-final i fyrgång o b-final i tölt imorgon iaf! :)
Jag TROR att jag satt bredvid dig på läktaren (vid väggen), Båbbe... Jag hade en svart SWE-keps på mig och satt där med min pappa och syster... Kom du till final?

Undrar hur det har gått för min tränare på gaedingakeppnin!! Spännande...

Vilken är din tränare?
Som sagt. Nyfiken?

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 042
Senast: shebeen
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 608
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
707
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka