Vem ska vi använda i år?

Sv: Vem ska vi använda i år?

Så Lisa ska in i fölboxen igen??

Berätta först vad hingstens avgift får komma upp i.

AM

Hoppas inte du tar illa upp?
Det var ju en fin häst,även om sagan aldrig fick börja innan det blev ett sorligt slut.

Jag funderar på vias polle :-) Så blir han säkert godkänd till nästa år bara för de o så får min eventuella polle inte starta i vissa lopp...... men nästkommande får i så fall..

Jag funderar på vias polle :-) Så blir han säkert godkänd till nästa år bara för de o så får min eventuella polle inte starta i vissa lopp...... men nästkommande får i så fall..

Hur menar du nu?

Visst är hingstägarna tvungna att avelsvärdera sina hingstar för att få använda på andras ston och det gjorde de väl inte av nån anledning har jag för mig?

Jag är iofs dåligt påläst men har kompisar med hingst i liknande situation.

Nej, det är ingen skillnad om han avelsvärderas eller ej. Däremot är det skillnad på om man blir godkänd av avelsvärderingen eller ej.
Avkommorna hamnar i avdelning 2.

Nej, det är ingen skillnad om han avelsvärderas eller ej. Däremot är det skillnad på om man blir godkänd av avelsvärderingen eller ej.
Avkommorna hamnar i avdelning 2.

Aha, då är jag uppdaterad igen. :idea:

Då är det ju upp till var och en.

Liknande trådar

Trav Nu är läget ungefär lika förvirrat som det brukar vara så här års. Vi har fem ston som ska betäckas. Givetvis har vi en massa egna...
Svar
12
· Visningar
1 993
Senast: johnpatrik
·
Trav Vi skulle ju inte betäcka i år... Nu står vi med tre ston som högst troligt ska bli betäckta. Trots allt.... HJÄLP OCH FUNDERINGAR...
Svar
0
· Visningar
1 276
Senast: Cambrie
·
Trav Eftersom tråden till vilken hingst skulle handla om de som hade bestämt sig så gör jag en ny till mina sto (och givetvis även andras)...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 769
Senast: Snazzy_Millie
·
Trav ja, det är ju inte så långt borta nu. Vilken hingst ska ni betäcka med? Vad kan ni tipsa om för hingst till detta sto...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
13 294
Senast: solros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar