Vem ska rida jakt i år?

Sv: Vem ska rida jakt i år?

Ja, något sånt! Det borde gå att få någon sorts intyg. Kanske kunde man uppvisa sin ryttarbok eller sitt fälttävlansmärke?

Man kan ju alltid höra med arrangören. De är nog inte så svårflörtad om man kan visa fälttävlans kort och att man startat hästen för inte allt för många år sedan.

Fast jag har inte startat min gammelponny på tusen år :p Jag är liksom snart 27 år gammal :D Ponnyn ifråga gick sin sista (?) fälttävlan för typ tre år sen, som 18-åring.

Vad bra att de har förjakter! Jag gillar upplägget för att det ska bli en säker jakt. Tyvärr är inte min häst nån bra jakthäst, dels hoppar hon inte bra och dels blir hon så himla upphetsad, men Öved kanske kan vara en grej för nästa år då.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 034
Senast: _Taggis_
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 173
Senast: cewe
·
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skänka pengar till vår lokala ridskola, där mitt barn rider, som en slags "julklapp". Är det okomplicerat att göra...
Svar
9
· Visningar
999
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka