Wille
Trådstartare
Det finns gott om folk som hatar mig och som nog skulle vilja se mig död.Jättebra! Ingen ska behöva må såhär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns gott om folk som hatar mig och som nog skulle vilja se mig död.Jättebra! Ingen ska behöva må såhär
Även om det stämmer så är det inte de som ska bestämma över ditt liv. Det går inte att vara älskad av alla, men jag slår vad om att det finns personer som bryr sig om dig också och vill att du ska leva och må bra. Titta bara i den här tråden, här finns det flera! Ta hand om dig och försök våga ta emot hjälp, du är värd att få må bra oavsett hur det känns nu.Det finns gott om folk som hatar mig och som nog skulle vilja se mig död.
Det tror inte jag!Det finns gott om folk som hatar mig och som nog skulle vilja se mig död.
Det finns gott om folk som hatar mig och som nog skulle vilja se mig död.
Det finns gott om folk som är elaka mot mig. Och de som är snälla vet ännu inte vilken vidrig människa jag är.Det tror inte jag!
Visst kan man tycka sämre om vissa personer, men man brukar för den skull inte önska livet ur dem.
Och om någon skulle göra det så får det stå för dem, och visar vilka små vidriga människor de är..
Kämpa!
Det finns en väg till att må bättre.
Jag monterade inget rep, men jag ville inte heller leva när det var som värst.
Fast ändå ville jag det, eftersom jag kämpade så.
Det finns gott om folk som är elaka mot mig. Och de som är snälla vet ännu inte vilken vidrig människa jag är.
Om folk önskar livet ur dig så är det mer fel på dom än på dig.Det finns gott om folk som hatar mig och som nog skulle vilja se mig död.
Jag uppfattar vassa kommentarer till mig som önskan om att jag ska dö eller att de vill mig illa.Om folk önskar livet ur dig så är det mer fel på dom än på dig.
Du behöver hjälp för att komma ur din onda karusell du befunnit dig i länge och jag hoppas att du kommer att få det nu.
Det gör du pga att du är sjuk. Är det någon som ändå på riktigt önskar dig nåt illa så är de de som har fel i huvudet. Inte du.Jag uppfattar vassa kommentarer till mig som önskan om att jag ska dö eller att de vill mig illa.
Jag har varit inlagd en massa gånger och livet blir inte bättre av det. Dock gör det att man kommer levande ur krisen man befinner sig i och får förhoppningsvis en möjlighet till medicinsk behandling under kontrollerade former.Sitter på akutpsyk nu och det här känns bara så meningslöst. Livet har aldrig blivit bättre av ett besök här. Inte ens när jag blev inlagd blev det bättre.
Det är kanske här och nu som de inser att din medicinering inte fungerar. Och att du behöver få något annat? Det kan bli början till en vändning för dig.Sitter på akutpsyk nu och det här känns bara så meningslöst. Livet har aldrig blivit bättre av ett besök här. Inte ens när jag blev inlagd blev det bättre.
Jag har varit på väg att ta livet av mig på grund av att folk varit elaka mot mig. Jag har aldrig orkat med vassa kommentarer. Det tar jättehårt på mig.Det gör du pga att du är sjuk. Är det någon som ändå på riktigt önskar dig nåt illa så är de de som har fel i huvudet. Inte du.
Jag har varit på väg att ta livet av mig på grund av att folk varit elaka mot mig. Jag har aldrig orkat med vassa kommentarer. Det tar jättehårt på mig.
Jag har aldrig sett kommentarer på buke där någon önskat livet ur dig. Att man inte har samma åsikt eller säger emot kan man göra helt utan att vilja någon illa. Diskutera kan man göra väldigt intensivt utan att ha något emot personen.Jag uppfattar vassa kommentarer till mig som önskan om att jag ska dö eller att de vill mig illa.
Dumheter.Det finns gott om folk som hatar mig och som nog skulle vilja se mig död.
Jag skriver ibland vasst till dig men inte fasen önskar jag livet ur dig.Jag uppfattar vassa kommentarer till mig som önskan om att jag ska dö eller att de vill mig illa.
Folk blir arga på mig för att jag inte reagerar på de sätt de vill.Dumheter.
Det är din sjukdom som talar.
Få orkar lägga sån energi på en annan människa. Inte på dig heller.
Dina trådar på buke väcker reaktioner och folk försöker hjälpa dig. Tror du det beror på att du är hatad? Knappast. varför skulle man hata dig.
Hoppas du får hjälp att komma på fötter.
Jag orkar inte ta det och vill bara dö då.Jag skriver ibland vasst till dig men inte fasen önskar jag livet ur dig.
Jag är emot dödsstraff och har aldrig önskat livet ur någon enda människa.Jag uppfattar vassa kommentarer till mig som önskan om att jag ska dö eller att de vill mig illa.