Ta ned repet på en gång och åk in till psykakuten. Känner du dig för dålig för att köra bil, ring 112.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror tyvärr inte det finns något mobilt team här.Det är dags att sluta bita ihop
Om det inte vara läge att be om hjälp förr så är det verkligen det NU.
Om du inte vågar ringa 112 så be någon göra det åt dig. Eller ring psykakuten själv om det könns lättare.
Jag vet inte vilken kommun du bor i, men vissa kommuner har ett mobilt team/mobil akutenhet man kan ringa också...
Jag har så klart tagit upp mitt mående med psykologen jag går hos och har undrat om jag kan byta medicin. Hon tog upp detta med läkaren som sa att jag nog fått dystymi (underförstått att det inte går att göra något åt). Vården är inte pepp på att jag ska byta medicin för det är inte riskfritt. Jag är i ärlighetens namn inte så pepp själv.Desto större anledning att ringa! Ingen ska behöva må dåligt jämt.
Var förresten in på psykakuten i min ungdom, av skäl som verkligen var mindre allvarliga än dina. Fick ett fantastiskt bemötande.
Du vet att vi står bakom dig
Jag har ingen nära vän.
Och jag vill inte att någon ringer 112. Då skickar de bara en ambulans och här ligger jag och är oduschad sen en vecka och är inte klädd.
Så om du behöver akuthjälp så måste du vara nyduschad och fräsch?Jag har ingen nära vän.
Och jag vill inte att någon ringer 112. Då skickar de bara en ambulans och här ligger jag och är oduschad sen en vecka och är inte klädd.
Jag har inte orkat vara inloggad. Det var en dag för ett tag sedan som jag inte hade tid att logga in på hela dagen och när jag sen gjorde det på kvällen hade jag 65 notiser. Det bådade inte gott, så jag orkade inte läsa.@Wille, jag tänkte på dig i morse. Att det var ett tag sedan jag såg något inlägg från dig och jag blev orolig för dig.
Håller med övriga. Ring efter hjälp, snälla du!
Jag tänker att jag ju alltid kan ta mig i kragen. Och därmed duscha också.Så om du behöver akuthjälp så måste du vara nyduschad och fräsch?
Hördu. Så funkar det inte.
Om man orkar vara nyduschad och fräsch så är hjälpbehovet inte lika akut.
Ring.
Jag har också ringt 112 nu efter flera obesvarade PM till WilleJag skickade meddelande till @Wille men eftersom jag inte fick något svar så ringde jag 112.
Du är värd att få må bra heart
Jajamänsan. Ungefär som om min kropp skulle skärpa sig och börja tillverka insulin och mina njurar reparera sig bara jag skärpte mig.Jag tänker att jag ju alltid kan ta mig i kragen. Och därmed duscha också.
Jag skickade meddelande till @Wille men eftersom jag inte fick något svar så ringde jag 112.
Du är värd att få må bra heart
Underförstått? Nej. Det finns hjälp att få.Jag har så klart tagit upp mitt mående med psykologen jag går hos och har undrat om jag kan byta medicin. Hon tog upp detta med läkaren som sa att jag nog fått dystymi (underförstått att det inte går att göra något åt).
BRA!Åker i en jävla ambulans nu.
Jättebra! Ingen ska behöva må såhärÅker i en jävla ambulans nu.
Kram!Åker i en jävla ambulans nu.
Jättebra även om det känns skit! Kram och hoppas du kan få bra hjälp nu!Åker i en jävla ambulans nu.