Vem har vänner på andra sidan vattnet?

Blueberry

Trådstartare
Atlanten menar jag givetvis :D
Jag behöver hjälp, för jag vet inte vart jag sa börja riktigt.!
Jag har nämligen bestämt mig för att åka till usa och slå mig ner på en ranch och bo där i 1-3 månader. (det här är alltså planerat att ske nästa höst)

Men som sagt... i vilken ända börjar jag? :crazy:

Sv: Vem har vänner på andra sidan vattnet?

Jag har släkt i USA. Har dock ingen kontakt med dom tyvärr.
Rätt synd egentligen

den tanken har börjat gro hos mig med! :) Bo på en ranch, rida över vidderna och ta hand om hästarna på heltid. Inte helt fel att man blir no bra mycke mer bättre på engelska oxå ;)
Min dröm som jag kommer förverkliga snartast..
Men hur..?

jag ska till en ranch i texas i en månad nu i februari :)
sökt på nätet genom att gå in på rancher och fråga om de vill ha en arbetare. i mitt fall gratisarbetare då jag åker på praktikarbete genom min skola :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 703
Senast: Enya
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 682
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 355
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar