Då är vi här är igen. -15.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo. Men allt under -5 grader är helt onödigt!Även om jag inte är ett fan av kyla så måste jag säga att det är härligt att faktiskt ha fyra årstider! En del år känns det som att höst, vinter och vår varit en enda lång period med 5-10 plusgrader och regn. Då är det bättre att höst är höst, vinter är vinter och vår är vår!
Exakt!Jo. Men allt under -5 grader är helt onödigt!
Håller med! Vi har -24 grader idag och det känns sjukt överdrivetJo. Men allt under -5 grader är helt onödigt!
Även om jag inte är ett fan av kyla så måste jag säga att det är härligt att faktiskt ha fyra årstider! En del år känns det som att höst, vinter och vår varit en enda lång period med 5-10 plusgrader och regn. Då är det bättre att höst är höst, vinter är vinter och vår är vår!
Jag är MYCKET glad för min värmebalja !-16 i stallet. O körde dit 10-15 liter varmvatten. Men måste ju vara på jobbet så fryser vattnet i hagen så kan de inte dricka. Värdelöst.
-16 hade vi när jag och hunden gick till stallet.
Älskar att stallet är välbyggt och isolerat, värmekabel till allt vatten så det fryser aldrig.
En varm och gosig sadelkammare/fikarummet gör det ännu bättre
Det kommer bli kallare vintrar iom svagare jetströmmar och kall luft som pressas ner över oss så det är väl bara att vänja sig
Visa bifogad fil 136995