Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+4. Vidrigt, tar alla gånger hellre kylan.
Ja man behöver ju ett projekt att pyssla med. Lång halsduk blir det även om bilen är litenTja om statyer får virkade mössor och halsdukar kanske bilen vill ha en virkad motorvärmare
Har ni inte haft snö menar du? Hela skåne har haft snö och troligen har hela skåne snö ännu. Nästa vecka ska det snöa mer här..Riktig vårkänsla ute i Uppsala. -2 grader och fåglarna kvittrar i solen. Tänk om det hade varit slutet av mars ändå... Törs inte längre hoppas på en snöfri vinter. Önskar att jag kunde flytta till skåne redan nu...
Har ni inte haft snö menar du? Hela skåne har haft snö och troligen har hela skåne snö ännu. Nästa vecka ska det snöa mer här..
Här ska det bli kallare redan i em så det kommer bli en svår skare för viltet, både att ta sig fram på och att ta sig under för att hitta något att äta.+3, så snön lär smälta bort
Ja, nu ikväll är det - 2 igenHär ska det bli kallare redan i em så det kommer bli en svår skare för viltet, både att ta sig fram på och att ta sig under för att hitta något att äta.
Ja, jag har redan fyllt på fröautomaterna igen trots att jag vet att rådjuren kommer slå ut dem inatt, de behöver också mat så jag stör mig inte så mycket på det.Ja, nu ikväll är det - 2 igen
Ja fyllde på frön och talgbollar till fåglarna idagJa, jag har redan fyllt på fröautomaterna igen trots att jag vet att rådjuren kommer slå ut dem inatt, de behöver också mat så jag stör mig inte så mycket på det.