NejFast det var väl inte idag, igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NejFast det var väl inte idag, igen?
Minus 5. Känns som sommar kan gå i tights och slipper täcka hela ansiktet!
Men var bor ni som ska ha 0 eller plusgrader? Här ska det vara minus hela nästa vecka och till onsdag -10.
Har du räfflad skrapa? Det är måste för att hantera pansaris enligt min mening.Grattis till er som har det mildare... Igår var det -11 när jag steg upp. Idag - när jag måste iväg till jobbet - är det åter igen -17 grader... Jag har redan känt på isen på vindrutan, och jag kommer att behöva starta bilen jättetidigt för att försöka börja smälta den. Det var sådan som jag stod och slet med den morgonen när jag skulle iväg till tandläkaren. ORIMLIGT svår att få bort. Man skrapar och det händer INGENTING...
Jag tror inte det tyvärr. Får kolla upp och skaffa en sådan !Har du räfflad skrapa? Det är måste för att hantera pansaris enligt min mening.
Grattis till er som har det mildare... Igår var det -11 när jag steg upp. Idag - när jag måste iväg till jobbet - är det åter igen -17 grader... Jag har redan känt på isen på vindrutan, och jag kommer att behöva starta bilen jättetidigt för att försöka börja smälta den. Det var sådan som jag stod och slet med den morgonen när jag skulle iväg till tandläkaren. ORIMLIGT svår att få bort. Man skrapar och det händer INGENTING...
Den här tycker jag är bra. https://www.okq8.se/produkter/bilprodukter/vinter/kungs-mid-is-isskrapa/Jag tror inte det tyvärr. Får kolla upp och skaffa en sådan !
The icer på biltema tex jag sprayar på runt om. När jag gått runt bilen går det smidigt att skrapa.Grattis till er som har det mildare... Igår var det -11 när jag steg upp. Idag - när jag måste iväg till jobbet - är det åter igen -17 grader... Jag har redan känt på isen på vindrutan, och jag kommer att behöva starta bilen jättetidigt för att försöka börja smälta den. Det var sådan som jag stod och slet med den morgonen när jag skulle iväg till tandläkaren. ORIMLIGT svår att få bort. Man skrapar och det händer INGENTING...
väldigt bra inspel!Nu kommer jag säkert låta förnumstig, men var försiktiga om ni eldar mycket kaminer som inte är tänkta att värma mer än några timmar i taget och/eller har premodulskorsten. Jag tycker att jag läser väldigt mycket om bränder just nu. Var försiktiga.
Det är säkrare att kombinera med ett oljefyllda eller element som slås på när kaminen har värmt upp inomhusluften och som håller värmen uppe medan kaminen får vila.