Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor ju också i nv skåne! Jävla köldhål här alltså.NV Skåne. Just nu -8. På onsdag nollgradigt.
Mellersta Norrland. +5 både dag och natt i flera dygn nästa vecka.Men var bor ni som ska ha 0 eller plusgrader? Här ska det vara minus hela nästa vecka och till onsdag -10.
Jag bor ju också i nv skåne! Jävla köldhål här alltså.
Kan man önska något mitt emellan? -10 hela tiden?Plusgrader till på fredag här i norra Västerbotten men sedan lovar de ner mot -20 igen
Ja, det hade verkligen varit toppenKan man önska något mitt emellan? -10 hela tiden?
Men var bor ni som ska ha 0 eller plusgrader? Här ska det vara minus hela nästa vecka och till onsdag -10.
Jag håller febrilt tummarna för att det inte ska bli så illa som det ser ut, men när det är långvarigt, många plus och har stått i prognosen länge så har jag inget stort hopp.Jag är i Jämtland... vi ska få plusgrader imorgon som håller i sig till nästa lördag (plusgrader hela dygnet tisdag till fredag men det tror jag när jag ser det).
Jag håller febrilt tummarna för att det inte ska bli så illa som det ser ut, men när det är långvarigt, många plus och har stått i prognosen länge så har jag inget stort hopp.
Fast det var väl inte idag, igen?Jag tror att jag kan gissa vem som har haft kallast. I Älvsbyn, i Norrbotten, var det -40 och där hade tydligen (hela?, delar av?) samhället strömavbrott i runt 12 timmar.....