Vem blir det?

Sv: Vem blir det?

När kommer boken så man får veta då?? *nyfiken*

Jag gissar Camaro M!

Hans avkommor gick ju så himla bra på treårstestet 2004.

Lill / Stall Nöbbeled

Här är svaret jag fick från ridsport:

Hej igen!
Vi försöker alltid ha den klar till bruksprovet. Du kan beställa den redan nu - så den skickas till dig så fort den kommer från tryckeriet - på två sätt:
1. Du betalar in 230 kr på vårt postgiro 27 81 06-0 och anger namn och adress på talongen.
2. Du ringer till redaktionen 0156-132 40 och uppger ditt bankkortnummer/namn/adress.

PS

Jag kan väl tillägga att förra året vid avelskonferensen i Sundsvall så vann jag ett presentkort som gällde hos ridsport. Det kortet skickade jag till dom och gjorde samtidigt beställningen på kalendern. Det året så hade jag kalendern i min hand - innan den ens nått butikerna :D Så snabbt gick det.

Hälsningar Helen

jag såg en bild på nya hingstkatalogen på en affich på ridskolan. dock var den väldigt liten så jag såg inte vilken hingst det var. har för mig att katalogen blir mörkröd eller något sådant om jag inte kommer ihåg fel. en mörk häst var det iallafall på framsidan :angel:

Tittar ni i nya Ridsport, som kom ut till prenumeranter idag, kan man se den ny Hingstkalendern på sidorna för Ridsports Bokservice i andra delen mellan annonserna. Ser inte vilken hingst det är, men den är mörkbrun och ser inte ut att han några tecken i huvudet. Någon här som kanske ser direkt vem det är?

:cry: Då får jag ju vänta ända tills på Måndag. :idea: Men det finns ju andra prenumeranter här. Göööörel, ser du vem det är?

Clintan skrev:
Tittar ni i nya Ridsport, som kom ut till prenumeranter idag, kan man se den ny Hingstkalendern på sidorna för Ridsports Bokservice i andra delen mellan annonserna. Ser inte vilken hingst det är, men den är mörkbrun och ser inte ut att han några tecken i huvudet. Någon här som kanske ser direkt vem det är?

Det är 88:an.

Såg det också...88:an...måste säga att jag blev mer än bara LITE snopen.

Ska bli intressant att få se motiveringen till det, det brukar ju alltid stå en liten text om omslagshingsten.

Så vitt jag minns är det andra gången en fullblodshingst pryder omslaget, Curacao xx var på 84:ans katalog. Någon som kommer ihåg några fler?

ÄR det 88:an, det är ju tragiskt, jag som tänkte fråga i tråden nu för jag kände då inte igen honom. Jag har ju ett sto e honom och så såg jag inte ens att det var han :crazy:.

Är så nyfiken på Orestus... Vuilken superstam!!!
Skulle gärna vilja veta hur hans benställ är? någon som vet det, kan inte hitta uppgifter om det någonstans...

Någon som väntar föl efter honom nu i vår??? Hör gärna av dig till mig då, så jag kanske kan få "inside information" om avkomman...

Nu när ni säger det, så ser ju jag också att det är han. Jag var så inställd på att det var en "poppishingst", så jag kunde inte tänka.

Ja den motiveringen vill jag också läsa. Skall bli enormt intressant.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Piaff
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 381
Senast: Freazer
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 424
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30