Vem betalar passet?

Sv: Vem betalar passet?

Hoppas oki jag kortade ner men vart står det att de är en shettis, jag måste missat något!
Kan hålla med om att summan inte är ett fynd om de är en shettis.

Hehe nej du har nog rätt. Det var något min hjärna bestämde tydligen :o

Det var väl "lilla rackare" och "Iaf på en så liten ponny som denna" som gjorde det. Sorry.

Även om jag förmodligen inte skulle tycka att det är ett fynd hur som helst, och du har ju helt rätt i att ingen vet varifrån den kommer.

TS, hur gammal är den här ponnyn och vilken ras/typ av korsning/storlek är det?

Själv äger jag en kallblodstravare som sprang sista loppet -08, som inte har ett pass. Gissa om jag blev förvånad när jag fick reda på det! Hur går det till liksom??
Dom kanske aldrig kontrollerar sånt på travbanorna?

Beror på hur gammal den är, inom travsporten infördes pass 2000 har jag för mig (men enligt reglerna från jordbruksverket ska den ju givetvis ha pass även om den är äldre än så).

Jag har aldrig behövt visa något pass på en travbana. Varken när vi tävlat i Sverige eller Danmark eller fraktat någon häst till Frankrike. Inte heller när vi åkt hem från trav i utlandet har jag visat pass.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
958
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 353
Senast: Presto
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 054
Senast: morgaine
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte en ställbar säng från ett företag i våras. Då synkroniseringen inte fungerade fick jag igenom en reklamation och skulle skicka...
Svar
5
· Visningar
558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka