Vem av er har tänkt Att komma till Rökulla Tar nu nya Tag Och tänker åka dit

cardigan

Trådstartare
VEM AV ER TÄNKER KOMMA TILL RÖKULLA? Tar nu nya tag och
tänker åka dit, hoppas jag får se många välbekanta ansikten. har
tänkt ta min käre cardigan där.
mvh Anne

Sv: Vem av er har tänkt Att komma till Rökulla Tar nu nya Tag Och tänker åka dit

Jag har anmält mig till 60 km!

Sv: Vem av er har tänkt Att komma till Rökulla Tar nu nya Tag Och tänker åka dit

Hur är den & rida,är den så tuff som den verkar?
Inte så långt hemifrån,men känner att man borde vara mer i form för att rida den ritten... :p

DEN ÄR JÄTTEFIN ATT RIDA,KUPERAD TERÄNG BACKAR UPP OCH NER OCH EN HIMLA
STOMANDE NATUR. VÄL TIITAGEN TID I RIDTIDEN, OCH JÄTTETREVLIGA FUNKTIONÄRER.OCH JAG VISST ÄR JAG ENVETEN HAR JAG BESTÄMT MIG FÖR EN SAK
SÅ GÖR JAG DET. JAG REK DIG PROVA DEN .
MVH anne

Hej Anne!

Kul att du redan är bättre efter olyckan förra helgen.

Jag kan också rekomendera att rida Rökulla då jag tycker det är en mkt välarrangerad tävling med en fin men otroligt tuff bana .
Ska förhoppningsvis själv dit och rida 60 km, men först ska vi klara av Sörmlandsritten :) .

Hälsningar Eva

Ja,av vad man har hört så ska den ju vara ganska tuff med den kuperade terrängen.Visserligen har vi mkt kuperad terräng & tränar i men inga jättebackar.Är det väldigt kuperat-typ skidbackar? ;)

Kanske ska dit & kolla,inte i form för & va med i år.

Hejsan Eva ,håller tummarna för dig på sörmlansritten,så du kan komma till rökulla,
varge gång jag ser ditt namn så tänker jag på eran fina vedmarritt. som jag kommer
till nästa år.
till snobben jag vill nog inte säga att det är skidbackar att rida i, skidbacke red jag och
cardigan på vasaritten i år, och det var för hela vägen upp,men visst är den kuperad
vilket gör den rolig och utmande. Men här hemma i göteborg är det mest backe upp
och ner och ganska kuperad teräng, så åk gärna dit och kolla och prata med allt
trvligt folk. Bangenomgången var förra året i Bullerbyn du vet där dem spelade in barna
i bullerbyn. Lycka till kram anne

Jag är intresserad av att veta var det är för uppstallning på Rökulla. Är det hos privatpersoner runt om i bygden eller finns det boxar på tävlingsplatsen? Har en häst som inte alltid vill åka med i transporten. Jag vet inte om jag ska starta ännu, men det vore ju bra och veta hur det varit med boxar tidigare år.

För oss förra året var det ett gemensamt stall där vi stod flera hästar tillsamans
ring gärna i god tid och boka plats,detta låg par km från tävlingsplatsen. jag tror inte det finns några stallplatser på tävlingsplatsen
mvh anne

Jag kommer med Bouquet, tror det blir 60km, men vi sneglar lite på 100...

Har du Cleese iform så ta med honom så rider jag 60km!!! ;)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 045
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 244
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 101
Senast: malumbub
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka