Drar upp tråden igen, och kanske är jag småsint, men vill ändå ha era tankar då jag anser att de flesta här inne vet vad de pratar om.
Jag har nu mailat med personen ( ja, en del vet vem det är, men med personen jag ville anlita som tränare). Läser hennes hemsida, hon verkar så duktig, är på samma plan med träning som mej med att använda både mjuka metoder, och hennes beskrivningar bara passar mig som handen i handsken och jag fick verkligen förtroende bara genom era svar här och det jag läste mig till..
Men, nu har jag mailat personen i över en vecka, hon har svarat ( varannan dag ungefär), vi har "bestämt" att boka in och jag har skrivit ut mitt schema när jag kan och frågat henne om när hon kan. Det är alltså privatlektioner det handlar om, då hennes kurser var uppbokade när jag i första hand sökte detta. Jag känner att hon är dyr ( 500 kr/timmen), men betalar gärna det till en person som är värd pengarna. Men, hon verkar så himla ointresserad av mig som kund.
Jag skickade i torsdags ( det är söndag natt nu) ett förslag på mina tider för två veckor framåt, det var en fm och en heldag jag inte kunde på två veckor. Får svar nästa dag att hon ska kolla upp tiderna jag gett. Fyra dagar senare har jag ännu inte hört något från henne?
Är man inte viktigare som "kund" i företaget när hon inte svarar en privatkund på flera dagar och man ännu väntar på de tider man gett som snart rinner ut i sanden och inte gäller. Vill hon ens ta sig an mig när vi inte kan komma på en tid hon avstår från att ge mig? Jag skrev klart och tydligt att ja, vi bokar in ett möte, jag vill ha dig som "privattränare".
Jag tappar förtroendet och vet nu inte ens om jag vill betala så mycket när jag inte får respons? Kanske borde söka mig till någon annan?!
Brukar det vara såhär?
Hon svarade som hastigast i fredags och lördag och söndag är helg. Slappna av. Relaxa. Ta det lugnt.