Vem är moderator?

Red_Chili

Trådstartare
Ibland händer det att jag vill tagga någon moderator i en tråd, för att få någon att titta lite närmare på tråden i fråga, kanske inte något specifikt inlägg egentligen. Jag ser att det högst upp i varje forumdel står vem som är huvudmoderator, men det finns ju fler än så? Hur får jag reda på vilka fler det är som håller ordning?

Ibland händer det att jag vill tagga någon moderator i en tråd, för att få någon att titta lite närmare på tråden i fråga, kanske inte något specifikt inlägg egentligen. Jag ser att det högst upp i varje forumdel står vem som är huvudmoderator, men det finns ju fler än så? Hur får jag reda på vilka fler det är som håller ordning?

Här har du en lista över de som är moderatorer: http://www.bukefalos.com/members/?type=staff

Det är bättre att rapportera tråden så ser alla moderatorer istället för bara den som blir taggad.

Ibland har man så många notiser att det är svårt att urskilja en taggning bland alla de andra så det kan lätt missas. En rapport ser vi alla och vi kan också diskutera dem sinsemellan.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 568
Senast: sjoberga
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.