Rouise
Trådstartare
tråd efter tråd skapas med frågor om vilken ras som kan tänkas passa den enskilda individen. Här rekommenderas olika raser men ett fenomen som i princip alltid dyker upp är diskussioner om olika typer av brukshundar; schäfer, aussie och bc är bara några exempel från de senaste trådarna. Brukshundar rekommenderas ibland men i princip alltid dyker det upp en hel drös med människor som avråder och diskussionen är igång. De två senaste exemplen är trådarna "BC-tankar" och "köpa schäfer"
Jag kan inte låta bli att undra hur ser en lämplig hundägare ut till en brukshund? Jag menar det måste ju finnas även såna? Här på buke har vi ju en hel del hundägare till just brukshundar. Vad är det som gör att ni är bra hundägare till era brukshundar, vad är det som krävs? Varför avråder man dessa raser till så väldigt många?
Observera att tråden är skapad i all nyfikenhet!
Jag kan inte låta bli att undra hur ser en lämplig hundägare ut till en brukshund? Jag menar det måste ju finnas även såna? Här på buke har vi ju en hel del hundägare till just brukshundar. Vad är det som gör att ni är bra hundägare till era brukshundar, vad är det som krävs? Varför avråder man dessa raser till så väldigt många?
Observera att tråden är skapad i all nyfikenhet!