Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En Bra fråga, Nu har man något att tänka på.Håller du alltid med om någons inlägg? Har du någon specifik hobby gemensamt med någon, eller rentav en look alike?
Nej det tror jag faktiskt inte. Jag är rätt udda!Håller du alltid med om någons inlägg? Har du någon specifik hobby gemensamt med någon, eller rentav en look alike?
Så är det väl, och vissa frågor/saker skiljer sig nog åt. Och i en annan kontext än bukefalos så kan det nog skilja sig också!Nej det tror jag faktiskt inte. Jag är rätt udda!
Finns många på buke med åsikter jag håller med om, men inte så att jag alltid håller med om varje inlägg precis.
Ja precis,det beror ju på vad som diskuteras här. Jag vet flera vettiga medlemmar som jag håller med rätt ofta, men så kommer det några trådar där jag absolut inte delar samma åsikter som dem. Det är ju rätt naturligt.Så är det väl, och vissa frågor/saker skiljer sig nog åt. Och i en annan kontext än bukefalos så kan det nog skilja sig också!