Vem är det här?

K

Kia

Har fått en bild på en häst...
Fotografen har inte en aning om vad hästen heter, men jag är så nyfiket lagd av mig. Tänkte att det säkert finns någon här på Buke som vet vad det är för häst.
Jag vet inte vart bilden är tagen, men fotografen bor i alla fall i Jönköpingsområdet.
Har försökt se vad det står på frysmärkningen, men har inte fått till det...

namnlos_travhast.jpg

Tacksam för hjälp! :bow:

Sv: Vem är det här?

amerikansk häst?

första hästen jag kom att tänka på var Labyrinth, då de var riktigt lika, men det är det inte..

Ja det tror jag nog, men jag får inte ihop bokstäverna/siffrorna...
Har en bättre bild på frysmärkningen:
frysmark.jpg

Kan man förresten få reda på vad hästen heter om man har frysmärkningsnumret? På svenska hästar kan man ju laborera lite för att få fram det har jag sett...

hur fick du fram det?
jag pröva å söka på frysmärkning *159, men fick inga träffar?

Jag googlade "Z9159 site:atg.se". :)
Jag tror att asterisker bara fungerar på namnet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 939
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 855
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
641
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka