Vegetarian och allergiker i USA?

TinyWiny

Trådstartare
Hur fungerar det på collegenivå? De måste ju betala all mat innan men anpassas den till allergiker, vegetarianer osv.? Vore så otroligt bra om någon vet hur det fungerar då det inte går att läsa sig till.
 
Det beror pa vilken stat det galler, liksom aven vilket college/universitet det galler. Din fraga ar narmast som att undra hur maten anpassas i Europa ... alltsa omojlig att svara pa.
 
Jag vet inte men misstanker att det kanske inte ar optimalt i NC ... Jag foreslar att du kollar med Universitetet, de ar jatte duktiga pa att svara pa fragor.
 
Hur fungerar det på collegenivå? De måste ju betala all mat innan men anpassas den till allergiker, vegetarianer osv.? Vore så otroligt bra om någon vet hur det fungerar då det inte går att läsa sig till.

Du har PM! Vet inte om man får länka eller inte till sidor.
 

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 976
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
849
Senast: Stekspaden
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 470
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
865
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp