Vedama ridsällskap T50

R

RÖDLUVAN

Hej!
Någon där ute som skall starta året med en lungn ritt??
Tänkte rida T50 på knappa 5 timmar, någon som kan tänka sig att hänga på i snigelfarten....

MVH Sophia

Sv: Vedama ridsällskap T50

Ja, fast starten går nog inte samtidigt....bra tänkt annars!!

Nej, Tro inte att Löparen vill går så långsamma :devil:

KL

Det börjar dra ihop sig nu! Sista anmälningsdag till Vedema idag, så i helgen lägger jag ut startlistor mm på hemsidan.

Här nere i södra Skåne är det snöfritt sedan ett tag och kanonbra underlag. Hässleholm ligger lite längre norrut men jag tror att snön är helt borta där också. :)

Kommer det att finnas möjlighet för efteranmälan, om man får för sig att komma med kort varsel?

Wiiie... ska bli skit kul :idea:

// Kram Ros-Marie:bump:

Ja, vi tar imot efteranmälningar. Dock ej i klass 2 120km för den ställer vi in (inga anmälda). Vi har inte hur många stallplatser som helst så ju tidigare ju bättre men det går säkert att ordna.

Övriga klasser kommer att ridas.
// Linda

Hej! Måste bara kolla med er om jag fattat rätt. Är 80* klass tre? Och starten går 10.30? Och man får förbesiktiga på lördagen? Vill bara dubbelkolla =)

Hej! Måste bara kolla med er om jag fattat rätt. Är 80* klass tre? Och starten går 10.30? Och man får förbesiktiga på lördagen? Vill bara dubbelkolla =)

Hej!
Ja det stämmer.
Klass 3 80 km CEI * och starten går 10:30.
Förbesiktning på lördag. (även fredagkväll om man vill, men klass 1 har företräde fredag kväll.)

Ja, vi tar imot efteranmälningar. Dock ej i klass 2 120km för den ställer vi in (inga anmälda). Vi har inte hur många stallplatser som helst så ju tidigare ju bättre men det går säkert att ordna.

Övriga klasser kommer att ridas.
// Linda

Hej!
Tycker det är väldigt märkliga start-tider... Stämmer det verkligen att 5 milarna startar 08.30 och 8 milarna 10.00 och 10.30???
Det verkar ju helt sjukt! Varför är det upplagt så??

Varför är det helt sjukt?

Förra året blev det tjockt i veterinärgrinden när alla kom in samtidigt och en del ekipage fick vänta på att få besiktiga. Det tog vi till oss och i år så har vi valt att försöka sprida ut klasserna istället. Plus att vi har en veterinär mer än förra året. Förstår inte riktigt varför det skulle vara helt sjukt?

En annan orsak är målgång o prisutdelning.

Så det är inte sjukt utan ett försök att få tävlingen att flyta bättre.
// Linda

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 100
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 803
Senast: Praefatio
·
Utrustning Hej! Jag har en fundering, min häst har börjat få skav av schabrakkanten så har bokat tid för sadelkoll och tänkte att jag fram tills...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Buck
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 935
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar