veckan i norge - djurmisshandel.

astronaut

Trådstartare
Jag är lite kluven. Min kompis jobbar som au-pair i den familjen.
När jag kom dit verkade alla vara hur schyssta som helst, men sedan kom deras syn av mig:
*Alkoholist och drogmissbrukare (eh? har jag ens testat narkotika? nej! dricker gör jag nu i måttliga mängder, ett glas max per tredje månad)
*jag behöver profesionell hjälp för min trötthet.
*de var sur på att jag var vän med en viss person för vi har olika stilar.

Nu till hunden, jag ska anmäla dom, måste få tag på min kompis först, för det är ju hon som kommer få ta all skit. (hon kommer antagligen bli utslängd innan hon ens hinner säga hej, men just nu känns det fel att hålla tyst)
*De går aldrig ut och går med hunden, de binder honom på trädgården varje dag istället.
*Han är 9 månader och visar redan ett aggresivt beteende mot barnen.
*Barnen får sparka hunden, slå hunden, dra i hunden, kasta hunden mot allt utan att föräldrarna säger till.
*Nafsar hunden mot barnen så gör föräldrarna såhär: de slår honom, sparkar honom, tar han i nackskinner och SLÄNGER han så långt bort som möjligt.
*De matar honom med choklad och tuggar åt honom i princip (när jag sa till så blev mamman i familjen sur på mig).

Hunden lider, jag vet. Just nu kan jag inte göra något då hunden är på kenneln, familjen inkl. min kompis i italien. Ska dock ringa henne när hon kommer hem. För så behandlar man inte ett djur.

Senast ändrad:
Sv: veckan i norge - djurmisshandel.

Alltså inledningen är lite oklar. Det med deras bild av dig....

förstår vad du menar och att du avser anmäla dem för djurmisshandel.

Alltså inledningen är lite oklar. Det med deras bild av dig....

förstår vad du menar och att du avser anmäla dem för djurmisshandel.

jag förstår inte ens hur de fick den inblicken av mig.
jag gäspade på dagen någon gång då och då, det var tydligen då de fick den bilden av mig.

skriva av mig helt enkelt..

Trodde du ville sätta igång någon diskussion :p