Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade just en annan grej jag ska köpa till mina balkonglådor; fuktgel.
Aluminiumfärg?
Ska höra med sambon senare ikväll, han kan det där.
Det finns aluminiumfärg att köpa. Jag köpte växthus förra året som tyvärr inte hann bli uppstatt, men förhoppningsvis kommer det upp nu innan maj och jag funderar på att måla det antingen grönt eller engelskt rött. Hobbyväxthus har tagit fram lite färger i samarbete med Alviks Måleri.
Vad bra att du fick svar, har inte sett min sambo kanske i morgon...
Jag har ett sådant här:
http://www.florum.nu/
Det är HELT underbart!!!
(Kolla t ex in den handsmidda haspen!!!)
Har stenplattor på golvet och odlar i stora självvattnande krukor.
Och jag har bara sett grönmålade växthus fram till nu, men röda är ju också fina. Vi har en del röda detaljer i trädgården, tex mina rödmålade pallkragar. Det hade kanske varit snyggt med ett rödmålat växthus som pricken över i:et?
Snygga! Odlar du något eller använder du det som redskapsbod? Skämt åsido, jag skulle aldrig få för mig att använda ett växthus till förvaring, som de föreslog på sin hemsida. Och jag har bara sett grönmålade växthus fram till nu, men röda är ju också fina. Vi har en del röda detaljer i trädgården, tex mina rödmålade pallkragar. Det hade kanske varit snyggt med ett rödmålat växthus som pricken över i:et?