Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte att det är särskilt många växter som klarar sig i kruka när det blir minusgrader... Eller, jo, kanske om du isolerar krukorna. Jag hade någon slags dvärgenar i krukor, men missade att isolera, och då klarade sig inte.Vilka växter kan jag ha på min balkong som håller sig någorlunda fina under vintern? De kommer att sitta i kruka och får inte vara alltför stora. Ljung? En? Andra barrväxter?
Har ni några tips?
Vilka växter kan jag ha på min balkong som håller sig någorlunda fina under vintern? De kommer att sitta i kruka och får inte vara alltför stora. Ljung? En? Andra barrväxter?
Har ni några tips?
Om du kan plantera i stora krukor/urnor och beroende på var du bor så klarar sig klematis, murgröna, ljung, barräxter, en del kryddväxter mm men man får se upp när vårsolen kommer då de många gånger dör av törst om jorden fortfarande är frusen. De kan behöva täckas och vattnas trots minusgrader.Vilka växter kan jag ha på min balkong som håller sig någorlunda fina under vintern? De kommer att sitta i kruka och får inte vara alltför stora. Ljung? En? Andra barrväxter?
Har ni några tips?
Gräs brukar hålla sig fina över vintern med !Tack hörrni! Jag har främst tänkt mig ett par växter som ser fina ut vintern ut men sedan får bytas ut, så det gör inte så mycket om de inte klarar vårsolen. Ska investera i ljung och någon fin liten barrväxt!
Vilka växter kan jag ha på min balkong som håller sig någorlunda fina under vintern? De kommer att sitta i kruka och får inte vara alltför stora. Ljung? En? Andra barrväxter?
Har ni några tips?