VATTENTÄT jacka?

Chili

Trådstartare
Blev påmind av svarta listan-tråden att jag nog aldrig har haft en jacka i stallet som varit helt vattentät. Jag räknar inte med att den ska hålla för att himlen öppnar sig i 30 min...:smirk:
Här länge använt jackor från Husqvarna då mina föräldrar fått med sig dem hem vid lagerrensing o likn. (lite lätt värdelösa mot regn) men vill nu ha en vanlig vinterjacka som tål lite väta. Tips tack?

Sv: VATTENTÄT jacka?

jag har en jacka som är regntät och fodrad med fleece, mycket varm men jag vet inte om den är så varm att man kan ha den de kallaste dagarna på vintern. Det är en Kinston jacka från Börjes som är Beige Heter Kingstonm Short eller nått. Den skönaste jackan jag har haft och håller verkligen regntätt. Jag rekomenderar denverkligen. Kostar inte mkt heller ca 260 kr eller något..

du har jackorna man har i travet..brizy bl a .....dom är garanterat vattentäta och andas + att man kan beställa olika fodringar...jag har standard och den funkar även på vintern..kostar runt 2000...sök på brizy

Mitt tips är Mountain Horse "All Weather" jackorna. Jag och maken har varsin av ofodrad typ som man kan sätta fleecejacka eller väst i om man vill. Vi har varit ute i heldagsregn på fjället utan att bli blöta! Fantastiskt trevliga jackor!

/Agnetha

Liknande trådar

Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
531
Senast: AlinaT
·
Kläder & Bli fin Jag behöver en ny regnjacka och kollar runt lite. Är det nån som har en riktigt bra regnjacka som ni kan tipsa om? Jag vill ha en som... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 167
Senast: Wingates
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 854
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Hej! Varning för långt inlägg, jag är så himla yr på det här. Jag går i tankarna att eventuellt skaffa en till hund under nästa år... 2
Svar
33
· Visningar
4 535
Senast: nilie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Bråkande hundar
  • Vad heter den här?