Vattenmatta från Hööks

Sv: Vattenmatta från Hööks

Apropå vattenmattan fick jag ett tips till tävling ; fyll den med vatten och släng i några badankor. Skrämmer slag på de mest rutinerade ekipage!

Haha, ska ska se om jag får över henne först, utan vatten:rofl:

Mycket riktigt kom jag hem med både murduken o vattenmattan, dock inte provat än.:banana::D

Apropå vattenmattan fick jag ett tips till tävling ; fyll den med vatten och släng i några badankor. Skrämmer slag på de mest rutinerade ekipage!

Var det inte en bild på ett sådant hinder i senaste Ridsport? med en vägrande häst också...:devil:

Vi har den blå-röda mattan i stallet, den är jättebra!

Finns öglor där man kan fästa tyngder, alternativt knyta fast nederdelen i stödet.

Joo:angel:
En från hemmaklubben;)

Jag har gjort mig en egen vattenmatta och duk.
Jag klippte sönder våran pool:P

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 453
Senast: ako
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 420
Senast: Thaliaste
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 184
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka