Vatten i lösdriften??

Sv: Vatten i lösdriften??

Våran kopp fungerade som en balja. Vattnet var konstant en viss höjd och reglerades av sig själv när vattenytan sjönk.

Jag vägrar ha vattnet i lösdriften. Vill att det ska vara gott om plats så alla kan dricka samtidigt och vill inte heller riskera att bädden ständigt är genomvåt.

Jag har 90 liters baljor som jag fyller minst en gång om dagen. När det är som kallast fyller jag med ljummet vatten. Petar hål och tar bort is minst 2 gånger om dagen då det är som kallast. Kör vatten i dunkar, jobbigt, men fungerar bra för mig, jag slipper gå på gymmet :D

/M

vi har dragit ut vatteledningar under marken och satt in vattenkoppar - har aldrig frusit.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 638
Senast: Enya
·
Anläggning I januari får jag hem ett förhoppningsvis dräktigt sto (köpt lite "grisen i säcken" hon är bara ultraljudad 3v efter betäckning då hon...
Svar
6
· Visningar
1 548
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 539
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka