Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är gravid i v. 23 och får periodsvis vätska som kommer ur brösten. Speciellt på natten när jag ligger på bröstet så läcker det och blir fläckar i sängen. Det kommer även när man klämmer på brösten.
Vad kan detta vara och ska det vara så?
Det är ingenting ovanligt eller konstigt alls. Jag läckte också runt v. 23, närmare förlossningen borde du märka att det blir kletigare och gulare, det är råmjölken.
Jag läckte från fem månader innan BF, vet inte riktigt vilken vecka det var. Men amningsinlägg som någon sa, jag brukade kunna ha mina bra länge iom att det inte läckte så mycket (jo, då tyckte jag att det forsade ut, men jämfört med hur det var de första månaderna efter att kom var det ingenting innan ).
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.