vätska ut brösten

Koltinna

Trådstartare
Jag är gravid i v. 23 och får periodsvis vätska som kommer ur brösten. Speciellt på natten när jag ligger på bröstet så läcker det och blir fläckar i sängen. Det kommer även när man klämmer på brösten.
Vad kan detta vara och ska det vara så?

Sv: vätska ut brösten

Har du hört talas om bröstmjölk? ;)

Det är ingenting ovanligt eller konstigt alls. Jag läckte också runt v. 23, närmare förlossningen borde du märka att det blir kletigare och gulare, det är råmjölken.

haha jo det har jag ju ioförsig hört talas om ;)
Trodde bara inte att det skulle komma så tidigt, och speciellt inte så mycket att det läcker igenom

Jag läckte oxå tidigt.. Köp amningsinlägg är ett hett tips! :D

Har också haft så ett bra tag nu, säkert från v. 20 nångång!

Amningsinlägg eller ett trosskydd delat på två är ett hett tips! :)

Jag läckte från fem månader innan BF, vet inte riktigt vilken vecka det var. Men amningsinlägg som någon sa, jag brukade kunna ha mina bra länge iom att det inte läckte så mycket (jo, då tyckte jag att det forsade ut, men jämfört med hur det var de första månaderna efter att :love: kom var det ingenting innan ;)).

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 070
Senast: Dorinda
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 015
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V