Västeråsträffstråden

di Spagna (pizza, pasta, kött och lite sånt)
Stigen (bara ätit lunch där men kvällsmenyn är fancy enkel mat typ köttbullar, hjortskav, röding). Ingen lång meny men vegetariskt finns.

Hade ni varit på Varda ? (Kött, fisk, hamburgare, kort meny men säkra kort)
Nya Hattfabriken? (Rödtunga, ryggbiff, köttbullar) Har aldrig varit där heller men verkar ha bra betyg.

För mycket husmanskost? 🙈
Allt låter bra för mig

Jag kan stå ut med pizzeria om de serverar annat också :D

Pizzerian - den första i länet - låg tvärs över gatan och var stans inneställe.
Bodde i egen lägenhet sista året i gymnasiet. Var det kö på toan gick jag hem. Jag har sett för många uppspydda pizzor på trottoaren utanför för att vara riktigt bekväm det det. Trots att det är måååånga år sen :rofl:

Jag kan stå ut med pizzeria om de serverar annat också :D

Pizzerian - den första i länet - låg tvärs över gatan och var stans inneställe.
Bodde i egen lägenhet sista året i gymnasiet. Var det kö på toan gick jag hem. Jag har sett för många uppspydda pizzor på trottoaren utanför för att vara riktigt bekväm det det. Trots att det är måååånga år sen :rofl:
Haha. Varda är lite bättre än pizzeria.

Wohoo! Verkar som vi har ett beslut på Varda nu 😀.

10/5 kl. 17 på Resturang Varda
Cattis_E
Tranan
tant Lea
Tualma
Blyger
Novienna

Kom igen nu ni andra som läser tråden i smyg, kom och träffa oss 😁.
Vi har tävling i Tierp samma dag så jag skulle tro att jag inte kommer vilja köra mer bil när vi kommer hem efter den. :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
785
Senast: Guldaskig
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 251
Senast: Kruma
·
Fritid Min man och jag tänkte köra över till Champagne i vår campervan i september, men eftersom vi inte räknar med att vilja tillbringa mer än...
Svar
13
· Visningar
469
Senast: Mineur
·
Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
493

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Alternativ till försäkring
  • Rehabtid dragna tänder

Hästrelaterat

Tillbaka