Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt låter bra för migdi Spagna (pizza, pasta, kött och lite sånt)
Stigen (bara ätit lunch där men kvällsmenyn är fancy enkel mat typ köttbullar, hjortskav, röding). Ingen lång meny men vegetariskt finns.
Hade ni varit på Varda ? (Kött, fisk, hamburgare, kort meny men säkra kort)
Nya Hattfabriken? (Rödtunga, ryggbiff, köttbullar) Har aldrig varit där heller men verkar ha bra betyg.
För mycket husmanskost?![]()
Haha. Varda är lite bättre än pizzeria.Jag kan stå ut med pizzeria om de serverar annat också
Pizzerian - den första i länet - låg tvärs över gatan och var stans inneställe.
Bodde i egen lägenhet sista året i gymnasiet. Var det kö på toan gick jag hem. Jag har sett för många uppspydda pizzor på trottoaren utanför för att vara riktigt bekväm det det. Trots att det är måååånga år sen![]()
Ja, heja, heja!Wohoo! Verkar som vi har ett beslut på Varda nu.
10/5 kl. 17 på Resturang Varda
Cattis_E
Tranan
tant Lea
Tualma
Blyger
Novienna
Kom igen nu ni andra som läser tråden i smyg, kom och träffa oss.
Vi har tävling i Tierp samma dag så jag skulle tro att jag inte kommer vilja köra mer bil när vi kommer hem efter den.Wohoo! Verkar som vi har ett beslut på Varda nu.
10/5 kl. 17 på Resturang Varda
Cattis_E
Tranan
tant Lea
Tualma
Blyger
Novienna
Kom igen nu ni andra som läser tråden i smyg, kom och träffa oss.
Fullt förståeligt. Även om det såklart hade varit trevligt att ses.Vi har tävling i Tierp samma dag så jag skulle tro att jag inte kommer vilja köra mer bil när vi kommer hem efter den.![]()
Vadåååårå!?Vi har tävling i Tierp samma dag så jag skulle tro att jag inte kommer vilja köra mer bil när vi kommer hem efter den.![]()
Alltså, varken E4 eller 55an är speciellt upphetsandeVadåååårå!?
Den vägen som är så underbart rolig att köra.
Hemresan kommer vara så rolig tack vare den att du kommer hem full av energi.
Eller inte...
Kan bara instämma. E18 däremot, vilken drömAlltså, varken E4 eller 55an är speciellt upphetsande![]()
Nä, de är urbota träliga båda två.Alltså, varken E4 eller 55an är speciellt upphetsande![]()
Den vägen körde vi här om veckan, nästan ännu värreNä, de är urbota träliga båda två.
Kan ju ha varit lite ironisk kaaanske
Finns säkert nån rolig omväg via Sala du kan ta.
10/5Nä, skämt åsido.
Får se till att välja ett datum @Ninnurur inte har tävling på schemat till nästa träff.
Haha, vi får repetera det där när jag börjar tänka på sommarträff10/5
24-25/5
8/6
15/6
29/6
20/7
Det är uppbokade datum just nu![]()