Västeråsträffstråden

10/5 kl. 17
Cattis_E
Tranan
tant Lea
Tualma
Blyger
Novienna

@Blyger @tanten @Tranan
Är det någon av er som känner, åh nej, inte Indigo, eller ska vi satsa på det?
Eller vill ni hellre Piazza di spagna?

@Tualma Vinotekets meny lockar tyvärr inte mig riktigt.
Maken har varit där också och tyckte det var okej men inte super. Min vi är inga vindrickare så matchandet av vin som förhöjer maten (eller är det tvärt om?) är ju slöseri på oss dessutom 😁.
Mozza verkar italiensk den också. Västeråsarna måtte gilla italienskt, verkar finnas många i alla prisklasser.

Piazza di Spanga har funnits typ alltid. Det var trevligt när jag var där som barn iaf:D.
Jag kan tänka mig både Di Spanga och Indigo igen.

Det har inkommit tips om Stigen också, det ska vara trevligt och gott samt ligger också centralt.

Jag uppskattar verkligen våra träffar. De är väldigt trevliga och givande :love:.

Jag tror jag får avvakta att bestämma resturang.
Alternativt om någon annan vill ta över och försöka samla ihop viljorna.

Ligger sjuk i influensan eller något annat virus och nu känns det som det spretar hit och dit och jag vill inte köra över någon.
Se om ni kan enas om ett förslag annars tar vi upp detta igen när jag inte är så arg och smått förrvivlad över sakers tillstånd 😅

Jag vill däremot helst inte ha följande:
Husmanskost/vilt/lamm
Maffiga köttbitar
Långkokt kött
Indiskt

I övrigt är jag faktiskt inte så kräsen tycker jag.

Jag tror jag får avvakta att bestämma resturang.
Alternativt om någon annan vill ta över och försöka samla ihop viljorna.

Ligger sjuk i influensan eller något annat virus och nu känns det som det spretar hit och dit och jag vill inte köra över någon.
Se om ni kan enas om ett förslag annars tar vi upp detta igen när jag inte är så arg och smått förrvivlad över sakers tillstånd 😅

Jag vill däremot helst inte ha följande:
Husmanskost/vilt/lamm
Maffiga köttbitar
Långkokt kött
Indiskt

I övrigt är jag faktiskt inte så kräsen tycker jag.
Krya på dig, Cattis_E:heart.

Men då kan ju den kräsnaste bestämma ju, @Blyger var vill du äta :D ?

Krya på dig, Cattis_E:heart.

Men då kan ju den kräsnaste bestämma ju, @Blyger var vill du äta :D ?
Tack!
Jag hoppas det vänder snart.
Lite väl mycket utmaning detta, samtidigt som halt häst med allt det innebär 😓.
Hade åtminstone inte öroninflammation också, det är jag glad för. Var in på jourcentralen och kollade det i morse då det trycker så i/vid örat.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
776
Senast: Guldaskig
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 184
Fritid Min man och jag tänkte köra över till Champagne i vår campervan i september, men eftersom vi inte räknar med att vilja tillbringa mer än...
Svar
13
· Visningar
467
Senast: Mineur
·
Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
490

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat

Hästrelaterat

Tillbaka