Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är såklart varmt välkommen och jag har både hund och katt, så allergifriheten är redan körd.5/5 är OK.
Vill komma med fyrbent odåga så slipper han vara ensam hemma. Säg till om nån är obekväm eller allergisk!
(Han väger 2,2 kg så han välter ingen)
Akta er! Han är farligt ................söt.5/5 är OK.
Vill komma med fyrbent odåga så slipper han vara ensam hemma. Säg till om nån är obekväm eller allergisk!
(Han väger 2,2 kg så han välter ingen)
Å nej! Vad syndJag hänger kvar i tråden men just 5/5 hade vi bokat annat
Jag lovar att ta en söthets -antihistamin innan. Då ska jag nog överleva .Akta er! Han är farligt ................söt.
Jag hoppas på fler gånger.Jag hänger kvar i tråden men just 5/5 hade vi bokat annat
För mig funkar vilket som, men om lilla Vovve ska vara med kanske det är bättre bara hos dig? Om inte hundar är tillåtna på bruket då.En variant är annars att äta på Bruket (Skultuna mässingsbruk) som har öppet till 16.30 och sedan åka vidare hem till mig och fika. Jag bor tre km därifrån.
Det är ju ganska fint där ifall någon inte varit där förut tänker jag.
Vovve är tillåten på Bistro BruketJag är fullt nöjd med knytis, behöver ingen fin mat på restaurang
Blirbra hur vi än gör.
Vovve kan sova i bilen medan vi.är på lokal.
Vad säger du , ska vi haka på? Har ju inte sett luddbollen på ett tag o kanske få ett ansikte på mitt santa offerVovve är tillåten på Bistro Bruket
Ja hade varit så skojVad säger du , ska vi haka på? Har ju inte sett luddbollen på ett tag o kanske få ett ansikte på mitt santa offer
Jag kommer gärna om jag kan bli upplockad på busshållplats, om det inte är gångavstånd.Buketräff 5/5 hos @Tualma
(tid och detaljer kommer senare)
Vi som tänker komma:
Tualma
Cattis_e
Tranan
tanten
Alla andra som vill komma fyller på listan när de bestämt sig vet jag .
Självklart. Jag bilar ju en bit. En busshållplats eller annat ställe funkar säkert utmärkt.Jag kommer gärna om jag kan bli upplockad på busshållplats, om det inte är gångavstånd.
Jag bilar en bit från vad jag tror är rätt håll. Jag Pmar dig.Jag kommer gärna om jag kan bli upplockad på busshållplats, om det inte är gångavstånd.
Såklart det ska bli fler gånger! Vi hoppas att @Blyger kan vara med nästa gång .Jag hoppas på fler gånger.
Hundar är tillåtna på Bruket, men vi kan vara hos mig. Det var bara en tanke jag fick idag när jag var där och åt lunch. Det är ju rätt trevligt.För mig funkar vilket som, men om lilla Vovve ska vara med kanske det är bättre bara hos dig? Om inte hundar är tillåtna på bruket då.
Jag tycker att huruvida fika, äta eller båda bestämmer värden, dvs du . Jag blir glad oavsett.
Och jag kan som sagt hjälpa till att fixa nåt som ska förtäras om du vill.
Jag kan egentligen vilken tid som helst på dagen, men om jag får välja så inte innan lunch, för då hinner jag pyssla om mina fyrbenta litr på morgonen.
Tro mig, jag förstår att du har fullt upp när du jobbar och tänker att du svarar när du svarar.Såklart det ska bli fler gånger! Vi hoppas att @Blyger kan vara med nästa gång .
Hundar är tillåtna på Bruket, men vi kan vara hos mig. Det var bara en tanke jag fick idag när jag var där och åt lunch. Det är ju rätt trevligt.
Tack för erbjudandet om att ta med något. Vi får se hur många vi blir. Det blir bra! Så kul. Jag har ju jobbvecka, så lite seg på att svara. Var mycket i gårkväll och inatt. Ny uppe för hundrastning och lite frukost. Ska snart zzzomna om igen.
Läser mer noggrant senare. Men kul om fler vill hänga på, såklart.
Over and out för ett tag igen .
Klart vi ska!Hej, alla!
Ska vi satsa på nästa söndag då ?
Jättekul om du också kan komma med, @Kamomilla!
Vad ska vi säga för tid?