Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jättekul att ses!!Nu har jag kikat lite på helger i maj.
Jag kan jag 4:e-5:e, 18:e-19:e samt 25:e-26:e.
Det vore roligt att ses!
Men jisses, att inte få tid för en fjäder på över en månad.Om någon åker förbi uppsala/ultuna på vägen dit och har lust att hämta upp mig så hänger jag gärna på.
Min bil har förmodligen en fjäder som är trasig så verkstan vill inte att vi kör bilen och tyvärr hade de inte tid i närtid alls.
Ehm, jag läste april och inte maj.... ehe... *Tar på mig skämskuddenMen jisses, att inte få tid för en fjäder på över en månad.
Hade inte stått ut!
Jag tänkte väl!Ehm, jag läste april och inte maj.... ehe... *Tar på mig skämskudden
Alltså, trött i morse antar jag. Menade att jag kan 25-26e såklart. Fast jag kan förvisso 24e också .Kan bara 24-25e .
I och för sig, 5e fyller jag år men kanske kan jag ändå, men det vet jag nog bara närmare ininpå.
Så bra för jag har också åtagande sen eftermiddag den danAah! 26/5 ska jag och dottern på Lilla sjöjungfrun kl. 16, så lite begränsat med tid där. Jag hade glömt skriva in det i kalendern .
Jobbar tyvärr sista helgen i April.
Min enda begränsning är 26 maj när vovve gör BPH.
Har jag skrivit nåt annat
Var tvungen att kolla så jag inte var förvirradJa, jättekul att ses!!
4-5 tanten kan - fast söndagen är lite begränsad
18-19 tanten kan
Aha! Ser i almanackan att jag suddat, Så vad det än var så är det inaktuellt nu!! Det är bara 25-26 maj som jag inte kanVar tvungen att kolla så jag inte var förvirrad