Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nix, inga öronhål här heller.JA! så trevligt. Hoppas att jag inte pratade hål i öronen på er.
Detta gör vi om
Vi får se till att nästa träff är på en vacker dag då!Hoppas kunna vara med en vacker dag, det kommer alltid något emellan
Samma här!Hoppas kunna vara med en vacker dag, det kommer alltid något emellan
Tack för komplimangen.Det var verkligen jättetrevligt att träffa både gamla och nya bekantskaper.
@tanten, du var så mycket piffigare än jag föreställt mig (om man får säga så).
Ja, och piffiga sådana, indeed .Tack för komplimangen.
Hade ju stadskläderna på mig
Intressant.Det är så roligt när man gjort sig en bild av folk så länge och sedan äntligen träffas. Först får hjärnan lite kortslutning för att personen inte ser ut som man tänkt sig, för att ett ögonblick senare vara alldeles självklart att just den personen ser ut så .
Äsch. Svårt att säga nu när jag mött dig, den föreställda bilden går liksom upp i rök i och med det.Intressant.
För en själv är ju utseendet och sättet självklart.
Vad hade du för uppfattning om en 65-årig tant som jag?
Jag håller med!Ja, och piffiga sådana, indeed .
Jag längtar till nästa träff .Äsch. Svårt att säga nu när jag mött dig, den föreställda bilden går liksom upp i rök i och med det.
Men jag vet ju om det du beskrivit här om ditt hälsoläge t ex, så du såg nog lite friskare och var lite rappare i talet än i bilden mitt huvud fabricerat ihop. Att du är rapp i huvudet och vid tangentbordet rådde det ju inga tvivel om innan mötet, såklart.
Väldigt trevligt att träffas var det hur som helst, vilket även i högsta grad gäller den andra, för mig, nya bekantskapen @Novienna och såklart att återse @Cattis_E och @Tranan .
Jag med.Jag längtar till nästa träff .
Men lite kan vi ju lugna oss bestämde vi väl.
Men inte bredde du ut dig! Fast det hade inte gjort något om du hade gjort det heller.Jag blev så glad att av att träffa er.
hoppas att jag inte bredde ut mig för mycket.
Det tycker jag absolut inte. Bred ut dig lite till nästa gång vet jagJag blev så glad att av att träffa er.
hoppas att jag inte bredde ut mig för mycket.
tack men jag är så egocentread nu.Det tycker jag absolut inte. Bred ut dig lite till nästa gång vet jag