Västeråsträffstråden

Det är så roligt när man gjort sig en bild av folk så länge och sedan äntligen träffas. Först får hjärnan lite kortslutning för att personen inte ser ut som man tänkt sig, för att ett ögonblick senare vara alldeles självklart att just den personen ser ut så :love:.

Det är så roligt när man gjort sig en bild av folk så länge och sedan äntligen träffas. Först får hjärnan lite kortslutning för att personen inte ser ut som man tänkt sig, för att ett ögonblick senare vara alldeles självklart att just den personen ser ut så :love:.
Intressant.
För en själv är ju utseendet och sättet självklart.

Vad hade du för uppfattning om en 65-årig tant som jag? :D

Intressant.
För en själv är ju utseendet och sättet självklart.

Vad hade du för uppfattning om en 65-årig tant som jag? :D
Äsch. Svårt att säga nu när jag mött dig, den föreställda bilden går liksom upp i rök i och med det.
Men jag vet ju om det du beskrivit här om ditt hälsoläge t ex, så du såg nog lite friskare och var lite rappare i talet än i bilden mitt huvud fabricerat ihop. Att du är rapp i huvudet och vid tangentbordet rådde det ju inga tvivel om innan mötet, såklart.
Väldigt trevligt att träffas var det hur som helst, vilket även i högsta grad gäller den andra, för mig, nya bekantskapen @Novienna och såklart att återse @Cattis_E och @Tranan :heart .

Äsch. Svårt att säga nu när jag mött dig, den föreställda bilden går liksom upp i rök i och med det.
Men jag vet ju om det du beskrivit här om ditt hälsoläge t ex, så du såg nog lite friskare och var lite rappare i talet än i bilden mitt huvud fabricerat ihop. Att du är rapp i huvudet och vid tangentbordet rådde det ju inga tvivel om innan mötet, såklart.
Väldigt trevligt att träffas var det hur som helst, vilket även i högsta grad gäller den andra, för mig, nya bekantskapen @Novienna och såklart att återse @Cattis_E och @Tranan :heart .
Jag längtar till nästa träff 😇.
Men lite kan vi ju lugna oss bestämde vi väl😄.

Liknande trådar

Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
446
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
3 509
Senast: doppler
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
606
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka