Du är precis där du behöver vara just nu... varken mer eller mindre. Och jag uppfattar dig som inkännande och empatisk. Trots allt du går igenom just nu som kräver att du vänder dig inåt...tack men jag är så egocentread nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är precis där du behöver vara just nu... varken mer eller mindre. Och jag uppfattar dig som inkännande och empatisk. Trots allt du går igenom just nu som kräver att du vänder dig inåt...tack men jag är så egocentread nu.
Tack, jag tycket verkligen att var trevligt att prata med dig.Du är precis där du behöver vara just nu... varken mer eller mindre. Och jag uppfattar dig som inkännande och empatisk. Trots allt du går igenom just nu som kräver att du vänder dig inåt...
Detsamma!Tack, jag tycket verkligen att var trevligt att prata med dig.
Håller med!Du är precis där du behöver vara just nu... varken mer eller mindre. Och jag uppfattar dig som inkännande och empatisk. Trots allt du går igenom just nu som kräver att du vänder dig inåt...
Toppen.Kanske träffa hos mig? Strax utanför stan.
Låter klokt!Toppen.
Men vänta några veckor så det inte är minus stup i ett?
Siktar in på maj.Ta hand om dig, @Cattis_E . Jag ska se vilka datum jag kan i maj och komma med förslag.
Ja, aprilschemat blev visst rätt tjockt, så det får nog bli maj .Maj låter trevligt .
Haha, har en tendens att bli tjockt när våren börjar komma igång tycker jag. Drar igpng massa saker på en gång.Ja, aprilschemat blev visst rätt tjockt, så det får nog bli maj .
Vad jag vet kan jag alla helgerNu har jag kikat lite på helger i maj.
Jag kan jag 4:e-5:e, 18:e-19:e samt 25:e-26:e.
Det vore roligt att ses!