Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aaja baja att glömma bevakningJag missade att sätta bevakning på denna tråd och har heeeeelt glömt bort den.
Tyvärr kan jag inte joina ändå, nyopererad hund (juvertumörer) och jag vågar inte lämna hundarna ensamma riktigt än då, och sambon ska redan iväg på middag då, så jag måste vara hemma.
Jag har ingen åsikt Äter det mesta bara det nte är översötat som mycket thaimat är.Okej.
Kollar väldigt snabbt och föreslår att välja mellan dessa tre för att begränsa alternativen. Men jag är väldigt flexibel egentligen.
Alla verkar ligga centralt?
Buketräff Västerås 20/1 kl. 17:00
1. Bistro Gränden
2. Varda
3. Limone
Vilken föredrar ni?
@Tranan
@Tualma
@Novienna (efter 13, gärna kväll)
@tanten
@ainasoja
De flesta av oss kommer med bilJag har ingen åsikt Äter det mesta bara det nte är översötat som mycket thaimat är.
Är bra om det är vettigt att parkera också eftersom jag kommer med bil.
När jag är i Västerås så har jag brukat parkera nära kyrkan för där finns platser för det mesta. Resten av stan har jag mindre koll på.
(Annars är Erikslund där jag brukar hålla till).
Det stämmer. Fick annat inbokat denna helgOkej. Jag har kollat meny igen och vill till Varda .
Buketräff Västerås 20/1 kl. 17:00 på Varda
VI som tänker komma:
Cattis_E
@Tranan
@Tualma
@Novienna (efter 13, gärna kväll)
@tanten
@ainasoja
Är det dessa jag ska boka bord åt?
@cambodia och @Blyger ni satsar på nästa gång och vill/kan inte dyka upp nu på lördag? Rätt uppfattat av mig?
Finns parkeringshus på bra avstånd från den restaurangen.Jag har ingen åsikt Äter det mesta bara det nte är översötat som mycket thaimat är.
Är bra om det är vettigt att parkera också eftersom jag kommer med bil.
När jag är i Västerås så har jag brukat parkera nära kyrkan för där finns platser för det mesta. Resten av stan har jag mindre koll på.
(Annars är Erikslund där jag brukar hålla till).
Nej det gjorde du inte! trevlig att träffa dig igen!JA! så trevligt. Hoppas att jag inte pratade hål i öronen på er.
Detta gör vi om