Tack för att du öppnade ditt hem för oss.
God mat, gott sällskap - kan det bli bättre.
Citerar en vän - samvaro är den bästa sortens tillvaro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för att du öppnade ditt hem för oss.
Jag håller fullständigt med! Och jag fick så fina gåvor. Plantering i morgon .Tack för att du öppnade ditt hem för oss.
God mat, gott sällskap - kan det bli bättre.
Citerar en vän - samvaro är den bästa sortens tillvaro
Sitter i samma sits här. Hundra saker man vill fixa, renovera och reparera. Gärna samtidigt.Å tack! Han är fin han, Lusse . Och vi bor fint, jag ska bara orka förvalta det lite bättre, men det kommer, ett steg i taget...
Absolut är jag intresseradFinns det något intresse för en träff under Juli? Eller har alla fullt upp med sommaraktiviteter och semester?
Taggar några av er som brukar komma eller skriva i tråden. Andra är självklart välkomna också, men jag hade just nu inte ork att titta tillbaka vilka jag inte fick med.
Kanske taggar fler senare .
@Tranan
@Tualma
@tanten
@Blyger
@SiZo
@ainasoja
Skulle tro att det beror på hur deras semester och eventuella reseplaner ligger mest?Senare delen av juli, närmare augusti? Så kanske de med upptagna kalendrar har bättre med tid?
jag köpte en massa saker nu, så jag åker nog inte till Grekland i år.@Tranan Du verkar inte ha kommit längre med semesterplaner än jag ser det ut som?
Jag gör nog mest dagsutflykter tror jag, får leta upp en hästvakt annars.
Kul med nya saker. men det finns ju en del att se i Sverige och övriga Norden också.jag köpte en massa saker nu, så jag åker nog inte till Grekland i år.