väska/transportbur

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare SomethingCorporate
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 744
S

SomethingCorporate

Då vi ska flyga då vi hämtar våran eventuella hund har jag kollat runt på väskor och har hitta den jag verkligen vill ha.
Men den är ganska dyr och det känns tråkigt om det är något den växer ur.

Måtten på denna bur/väska är 41cm lång, 28cm hög och 23cm bred.

Hur stor hund skulle ni kunna sätta in där?

Sv: väska/transportbur

Tänkte bara påpeka att om det inte är en mjuk väska så lär den inte få plats i planet under stolen framför (= får inte åka med den), 23cm hög är maxmåttet, 25cm hög brukar gå och pressa in :p Kanske är olika på olika bolag iofs, har bara rest med sas

En hund typ dvärgpincher ska väll rymmas i en sådan väska om den knögglar ihop sig lite. Uno (1,9kg) har en väska som är 20x30x23 och där rymms han gått och väl, kan vända sig utan problem och stå upp men måste ha huvudet lågt så att öronen inte tar i :p

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 811
Senast: fixi
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 378
Senast: Acto
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 142
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 593
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka